تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/05/14 - 18:52
کد خبر: 366143

پیشنهاد ۷ لپ‌تاپ برتر سال ۲۰۲۰ برای دانش آموزان

پیشنهاد ۷ لپ‌تاپ برتر سال ۲۰۲۰ برای دانش آموزان

دانش آموزان در انتخاب لپ‌تاپ مناسب برای خود مولفه‌های خاصی را در نظر می‌گیرند و بر همین اساس در ادامه فهرستی از برترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار با بهره‌مندی از این مؤلفه‌ها معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانش آموزان در انتخاب لپ‌تاپ مناسب برای خود مولفه‌های خاصی را در نظر می‌گیرند و بر همین اساس در ادامه فهرستی از برترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار با بهره‌مندی از این مؤلفه‌ها معرفی شده‌اند.

لپ‌تاپ مناسب دانش آموزان دبیرستانی علاوه بر قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه باید به قدری قوی باشد که بتوان از آن به‌صورت روزانه استفاده کرد و در حین حال طراحی جوان‌پسندی نیز داشته باشد. با در نظر گرفتن تمامی مولفه‌های یاد شده بهترین گزینه‌های موجود در بازار در ادامه معرفی شده‌اند.

Dell XPS 13 (9300)

یکی از اصلی‌ترین نکات قوت این لپ‌تاپ طراحی بسیار زیبا و عملکرد قدرتمند آن است. همچنین ویژگی‌هایی از قبیل عمر باتری طولانی، صفحه‌نمایش ضد خیرگی چشم، دوربین Hello IR و درگاه‌های Thunderbolt 3 به ارزندگی این لپ‌تاپ افزوده‌اند. بااین‌حال قیمت 980 دلاری در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ برای بسیاری از کاربران سنگین است.

Huawei Matebook 13

صفحه‌نمایش 2K، عملکرد قوی، زیبایی ظاهری در عین سادگی و کارت گرافیکی انتخابی از ویژگی‌های ترغیب کننده افراد برای خرید این لپ‌تاپ هستند. از طرفی عدم بهره‌مندی از Thunderbolt، پورت یواس‌بی نوع A و ضعیف صدای خروجی از نکات منفی این لپ‌تاپ 984 دلاری به حساب می‌آیند.

Surface Laptop 3

بهره‌مندی از صفحه‌نمایش 13.5 اینچی لمسی، کیفیت ساخت بسیار بالا، عمر باتری زیاد، دوربین IR برای ویندوز Hello و حافظه سریع اس اس دی این لپ‌تاپ موجب می‌شود که در فهرست بهترین‌ها برای دانش آموزان قرار بگیرد و تنها نکته منفی این پل تاپ 900 دلاری انتخاب درگاه‌های محدود آن است.

Microsoft Surface Pro LTE

طراحی سخت‌افزاری این لپ‌تاپ 1500 دلاری بسیار چشم‌نواز است. همچنین پشتیبانی از سیم‌کارت 4G ، حافظه اس اس دی قابل ارتقا، عمر باتری 10 ساعته برخورداری از قلم و کیبورد نازک و کیفیت صدای بسیار عالی از نقاط قوت این لپ‌تاپ هستند. بااین‌حال عمر باتری 7 ساعته و مناسب نبودن آن برای گیمینگ موجب شده است که برخی از افراد به خرید گزینه‌های دیگر فکر کنند.

Razer Blade 15

این لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش 4K، قدرت پردازشی بسیار قوی، انتخاب پورت عالی و تاپ پد بسیار مناسب به یکی از گزینه‌های دانش آموزان علاقه‌مند به گیمینگ تبدیل شده است. البته قیمت 3300 دلاری این لپ‌تاپ برای بسیاری از دانش آموزان بسیار سنگین است.

Dell Inspiron 15 5593

سری Inspiron همیشه جزو انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال مناسب برای دانش آموزان بوده است. این لپ‌تاپ نیز با برخورداری از پردازنده گرافیکی نسل دهم اینتل، حسگر اثرانگشت و عمر باتری مناسب به یکی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه دانش آموزان تبدیل شده است. البته نباید از یک لپ‌تاپ 471 دلاری انتظار عملکردی فوق‌العاده داشت.

Microsoft Surface Pro 7

از نکات مثبت این لپ‌تاپ 2 در 1 می‌توان به توان عملکرد قوی با بهره‌مندی از سخت‌افزار نسل دهم اینتل اشاره کرد. همچنین عمر باتری 8 ساعته و کیفیت ساخت بسیار بالای این محصول توجیه‌کننده قیمت 750 دلاری آن است. بااین‌حال لبه‌های نه‌چندان باریک و عدم برخورداری از Thunderbolt 3 از نکات منفی این لپ‌تاپ هستند.

منبع: windowscentral

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top