تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/05/15 - 19:39
کد خبر: 366294

رسانه ها در بحران کرونا همراه سازمان انتقال خون باشند

مدیر عامل سازمان انتقال خون به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار از نقش پررنگ رسانه ها در گسترش فرهنگ اهدای خون و پلاسمای کووید ۱۹ تقدیر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، پیمان عشقی، در پیامی ضمن تشکر از تلاش‌های رسانه نگاران در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گسترده‌ای که با موضوع اهدای خون انجام می‌دهند و خصوصاً همکاری که طی چند ماه اخیر برای گسترش فرهنگ اهدای پلاسمای بهبود یافتگان کووید ۱۹ نشان داده اند تقدیر و تشکر کرد.

رسانه ها در بحران کرونا همراه سازمان انتقال خون باشند

مدیر عامل سازمان انتقال خون در این پیام صدا و سیما را فراگیر ترین رسانه خواند که در دور افتاده‌ترین نقاط کشور نیز فرهنگ سلامت را در تمام سطوح جامعه انتشار می‌دهد و در کنار سایر رسانه‌ها در بحران‌های سلامت نقش مهمی را ایفا می‌کند و در مقاطع زمانی مختلف مانند سیل، زلزله، آتش سوزی و گسترش بیماری‌ها به صورت شبانه روزی به انجام وظیفه می‌پردازد.

وی از رسانه‌ها خواست در بحران فراگیر کووید ۱۹ همراهی بیشتری با سازمان انتقال خون داشته باشند و افزود: انتشار پیام‌ها، اخبار و تحلیل‌ها و تولیدات مرتبط با سازمان انتقال خون ایران به تبیین نقش و جایگاه حیاتی این مجموعه خدمتگزار کمک خواهد کرد.

عشقی با تاکید بر فرصت به وجود آمده در گسترش اطلاعات به واسطه فراگیری اینترنت و فضای مجازی گفت: امروز بخشی از وظیفه گردش خبر را رسانه‌ها در فضای مجازی سردمداری می‌کنند و همان محتوا به کرات در میان اقشار مردم باز نشر می‌شود و مردم خود نیز رسانه‌هایی مستقل به شمار می‌روند که عملکرد، کاستی‌ها و نیازهای مربوط به سلامت جامعه را به یکدیگر و متولیان سازمان‌ها گوشزد می‌کنند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون با مباهات به سابقه فرهنگی سازمان انتقال خون گفت: آغاز شکل گیری سازمان انتقال خون ایران توسط رسانه و با یک فیلم کلید خورد و از همان ابتدا رسانه‌ها رکن مهم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در سازمان بودند و البته ادامه و گسترش این فعالیت‌ها برعهده روابط عمومی سازمان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران رسانه‌ها خصوصاً خبرنگاران که در خط مقدم رویدادها با کلیه روش‌های اطلاع رسانی به آگاهی بخشی و آموزش و بسیج افکار عمومی برای سلامت همت می‌گمارند روز خبرنگار را تبریک گفت و از آنان خواست تا در ماه‌های پیش رو علاوه بر بحران کرونا به پررنگ کردن نقش بانوان در اهدای خون و نیز به مرور تاریخچه انتقال خون در سالهای دفاع مقدس به ویژه در هفته دفاع مقدس بپردازند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top