تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/05/16 - 03:54
کد خبر: 366312

برگزاری انتخابات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به صورت مجازی

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: براساس تصمیماتی که گرفته شده انتخابات شورای مرکزی و هیئت نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نشستی که در این خبرگزاری برگزار شد، با اشاره به برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیئت عالی نظارت اتحادیه دانشجویی گفت: هر سال حدود مرداد و شهریور ماه کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می شود که در آن با برگزاری انتخابات ۹ نفر اعضای شورای مرکزی و سه نفر عضو هیئت عالی نظارت مشخص خواهند شد.

وی ادامه داد: از نیمه اردیبهشت ماه مکاتبات خود را برای برگزاری کنگره شروع کردیم. البته چشم‌انداز مشخصی مبنی بر اینکه کنگره را چگونه برگزار کنیم نداشتیم به همین دلیل مکاتبات ما با هیئت عالی نظارت،  ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای معین برای دریافت مجوز و اخذ تصمیمات لازم آغاز شد.

زادمهر تصریح کرد: در خرداد ماه در رابطه با شیوع  و کرونا وضعیت نسبتاً خوبی داشتیم که متاسفانه از تیر ماه پیک جدیدی آغاز شد و آمار مبتلایان و فوتی ها بالا رفت و با توجه به مصوبه‌ای که ستاد در این زمان داشت تجمعات بالای ۱۰ نفر ممنوع شد به همین دلیل ستاد با درخواست ما مخالفت کرد و شورای معین هم تصمیم گرفت برگزاری انتخابات به صورت مجازی باشد.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد با توجه به اتفاقات رخ داده، واحد تشکیلات ما در کمیسیون های مربوطه بررسی های لازم را انجام داد و در نهایت جمع‌بندی این شد که کنگره را به صورت مجازی برگزار کنیم و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اولین اتحادیه خواهد بود که انتخابات خود را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به مشکلاتی که تشکل های دانشجویی پس از شیوع کرونا برای جذب نیرو داشتند و خواهند داشت، گفت: انشالله ۱۳ شهریورماه انتخابات اتحادیه را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد. البته این اقدام مقدماتی را نیاز داشت در همین رابطه با یک شرکت معتبر قرارداد بستیم سامانه آماده شده تا انتخابات برگزار شود.

زادمهر تصریح کرد: بر اساس هماهنگی هایی که با وزارت بهداشت انجام دادیم برای برگزاری کنگره و ارائه گزارش عملکرد اتحادیه، از ویدیو کنفرانس آن ها استفاده خواهیم کرد و اعضای ما در سراسر کشور به دانشگاه‌های علوم پزشکی مراجعه خواهند کرد و از سالن‌های ویدیو کنفرانس دانشگاه ها ارتباط برقرار خواهد شد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امیدواریم انتخابات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سلامت کامل برگزار شود بحث صیانت آرا هم برای ما بسیار مهم و مطرح است و از هفته آینده جلساتی برای تایید سامانه برگزار خواهد شد تا انشالله دوستان اطمینان حاصل کنند که خللی در سامانه وجود ندارد. البته این سامانه در انتخابات های مختلف و بزرگتر امتحان خود را پس داده و امیدواریم در انتخابات ما هم سربلند بیرون آید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top