تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/05/19 - 16:01
کد خبر: 366584

علی انسانی: درباره عزاداری محرم باید ملازم رهبر انقلاب باشیم

حاج علی انسانی ضمن دعوت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری گفت: رهبر انقلاب از ما امام‌حسینی‌تر، علی‌دوست‌تر و فاطمی‌تر است؛ ایشان اهلیت خود را ثابت کرده، ما باید به فکر خودمان باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ حاج‌علی انسانی شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت(ع) درباره لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا در هیئت‌های عزاداری گفت: حفظ جان همیشه از اوجب واجبات است، مضاف بر اینکه گاهی اوقات ممکن است پای جان دیگران در میان باشد، مثل بیماری واگیردار کرونا که خدایی نکرده اگر کسی با رعایت نکردن ضوابط و نکات بهداشتی به آن مبتلا شود هم جان خود و هم جان دیگران را در معرض خطر قرار داده است.

وی درباره فرمایش رهبر معظم انقلاب راجع به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی  گفت: فرمایش رهبر انقلاب درباره لزوم رعایت موارد بهداشتی برایمان همانند فرمایش ایشان درباره عدم لخت شدن در مراسم سینه‌زنی و حفظ پوشش است. در آن زمان هم پیراهن‌های مخصوصی برای سینه‌زنان اباعبدالله علیه السلام در نظر گرفتیم. در شرایط فعلی هم که کرونا بر تجمعات سایه انداخته است باید گوش به فرمان ایشان باشیم. در صورت کلی باید خدمت رهبر بزرگوارمان عرض کنم: به مِی سجاده رنگین کن گَرَت پیر مغان گوید ... که سالک بی خبر نَبوَد ز راه و رسم منزلها.

وی افزود: رهبر انقلاب از ما امام حسینی‌تر، علی‌دوست‌تر و فاطمی‌تر است؛ ایشان اهلیت خود را ثابت کرده، ما باید به فکر خودمان باشیم. باید نسبت به ایشان ملازمت داشت همچنان که بزرگانِ از عرفای ما نسبت به ایشان ارادت داشتند و همگان را تشویق به پیروی از منویات رهبری می‌کردند. جان ما و امر رهبری. بنابراین دستوالعمل‌ها را باید لحاظ کنیم، اما همچنان که رهبر انقلاب تأکید داشته‌اند نباید از معنویت و صفای مجالس عزاداری غافل شویم و افراد متدیّنی را پیگیر این دست موضوعات دینی در ستاد کرونا قرار دهیم.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top