تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/05/19 - 18:15
کد خبر: 366606

ارجاع ۶ هزار پرونده برای دریافت تسهیلات ناشی از بیماری کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۶ هزار فقره پرونده برای دریافت تسهیلات ناشی از آسیب این بیماری، بالغ بر ۹ میلیارد تومان به بانک‌های عامل ارجاع داده شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس، برهان صلواتی عصر امروز در  سومین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های کردستان با دستور کار آخرین وضعیت تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا که در استانداری برگزار شد، در خصوص تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا  اظهار کرد: تاکنون ۶ هزار فقره پرونده برای دریافت تسهیلاتی بالغ بر ۹ میلیارد تومان به بانک‌های عامل ارجاع شده است.

ارجاع ۶ هزار پرونده برای دریافت تسهیلات ناشی از بیماری کرونا

وی تصریح کرد: در استان به یک هزار و ۸۹۸ پرونده که در سامانه کارا ثبت شده، مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه  اجتماعی استان کردستان اذعان داشت: بانک ملی با مبلغ ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بیشترین پرداختی را در بین بانک‌ها داشته است.

صلواتی خاطرنشان کرد: دولت از ابتدای شیوع ویروس کرونا از طریق برقراری بیمه بیکاری، تسهیلات حمایتی، امهال تسهیلات اشتغالزا و غیره، صاحبان کسب و کارها و کارگران شاغل در این واحدها را در مقابل این بیماری حمایت کرده است.

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان کسب و کارهای آسیب‌دیده بدون ضامن

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کردستان در ادامه این جلسه از مدیران شعب بانک‌ها خواستار شد با توجه به حساسیت موضوع  نسبت به حمایت متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا اقدام کنند و در این زمینه بیشترین تعامل و همکاری را داشته باشند چراکه این امر توسط سازمان بازرسی کشور و دستگاه‌های بانکی ارزیابی خواهد شد.

علی‌اشرف یوسفی‌قیاسی با بیان اینکه باید در استان آیینه اقدامات و تصمیمات مرکز باشیم خطاب به بانک‌های عامل این طرح افزود: سعی کنید بیشترین اعتبار را جذب و  مشاغل آسیب‌دیده ناشی از کرونا را حمایت کنید.

وی تصریح کرد: اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان کسب و کارهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا تا سقف ۱۶۰ میلیون تومان نیازی به معرفی ضامن ندارند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کردستان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات حمایتی ناشی از بیماری کرونا به مشاغل آسیب‌دیده منوط به ثبت‌نام در سامانه کارا است، افزود: متقاضیان برای دریافت ۱۶۰ میلیون  تا ۴۸۰ میلیون ریال تسهیلات به سفته یا چک همراه یک نفر ضامن نیازمند هستند.

یوسفی‌قیاسی یادآور شد: مبلغ تسهیلات حمایتی دولت شامل ۱۲۰ میلیون ریال برای مشاغل آسیب دیده از کرونا و ۱۶۰ میلیون ریال برای واحدهایی است که به دستور ستاد مبارزه با کرونا تعطیل شده‌اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top