تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/05/21 - 23:17
کد خبر: 366891

پیشنهادی دانشجویی؛

معرفی ۵ هدفون بی‌سیم ارزان ولی قدرتمند +مزایا و معایب

معرفی ۵ هدفون بی‌سیم ارزان ولی قدرتمند +مزایا و معایب

از جمله مهم‌ترین این معیارها، قیمت این هدفون‌ها هستند. اغلب افراد علاقمند هستند از هدفون های بی سیم استفاده کنند، اما قیمت بالای برخی از این محصولات، آن‌ها را از خرید این محصولات منصرف می‌کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با چند دقیقه قدم‌زدن در بازار کالاهای دیجیتال و یا گشت‌وگذار در وب‌سایت‌های فروشنده کالاهای دیجیتال، متوجه خواهید شد که هدفون‌ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند. اگر بخواهید هدفون مناسبی را برای خود انتخاب کنید، باید معیارهای متنوعی را بررسی کنید.

از جمله مهم‌ترین این معیارها، قیمت این هدفون‌ها هستند. اغلب افراد علاقمند هستند از هدفون های بی سیم استفاده کنند، اما قیمت بالای برخی از این محصولات، آن‌ها را از خرید این محصولات منصرف می‌کند. در کنار این مورد، کاربران و مشتریان، نمی‌توانند از کیفیت هدفون های بی سیم ارزان قیمت اطمینان حاصل کنند. ما در این گزارش سعی داریم 5 هدفون بی سیم ارزان قیمت را بررسی و معرفی کنیم تا انتخاب از بین آن‌ها برای شما، آسان‌تر شود.

۱. Baseus W01

یکی از برندهای هدفونی که در بازار ایران یافت می‌شود و اتفاقا کیفیت قابل قبولی هم دارد، برند بیسوس (Baseus) است. از جمله هدفون های بی سیم ارزان قیمت این شرکت، بیسوس دبلیو ۰۱ است.

نکته جذاب این هدفون، زمان ممکن برای گوش‌دادن به موسیقی و برقراری تماس است. با یک بار شارژ این هدفون، کاربر قادر خواهد بود به اندازه ۶ ساعت به موسیقی گوش فرادهد یا به برقراری تماس بپردازد.یکی دیگر از مزایای این هدفون، استفاده از ایرتیپ‌های دوطبقه است. ایرتیپ یا پلاستیک‌هایی که روی بلندگوهای هدفون‌ها قرار می‌گیرند و سبب چفت‌شدن آن‌ها در داخل گوش می‌شوند، در این محصول، به شکل دو طبقه طراحی شده است که باعث می‌شود گوشی‌های هدفون، به طور کامل در داخل گوش کاربر قرار گیرند و از دخالت نویزهای محیطی در صدای پخش‌شده از هدفون خودداری کنند.

۲. Xiaomi Mi True Wireless Earphone 2

شیائومی که چند سالی می‌شود اسم خود را بر سر زبان‌ها انداخته است، توانسته است در بازار هدفون‌های بی سیم نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. این شرکت با عرضه محصولات ارزان‌قیمت ولی باکیفیت، توانسته است مشتریان را جلب خود کند.

در این هدفون بی سیم، از سیستم (ENC (Electronic Noise Cancellation و تکنولوژی کاهش نویز استفاده می‌شود که می‌تواند تجربه کاربری را به مقدار قابل قبولی بهبود بخشد. این محصول شیائومی، بر خلاف هدفون بیسوس دبلیو ۰۱، فاقد ایرتیپ است و به طور کامل گوش را از صداهای محیط ایزوله نمی‌کند. این هدفون برای افرادی مناسب است که علاقه‌ای به استفاده از هدفون‌های داخل گوشی دارای ایرتیپ ندارند. هدفون شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲ از فرامین لمسی نیز پیروی می‌کند و کاربر می‌تواند به‌راحتی موسیقی را عوض کند، پخش‌شدن موسیقی را قطع کند و یا تماس را قطع نماید.

۳. Xiaomi Redmi Airdots

این محصول، دارای قیمت پایینی است و به‌طبع آن، ویژگی‌های پایین‌رده‌تری دارد. کیس هدفون‌ها، دارای ظرفیتی برابر با ۳۰۰ میلی‌آمپرساعت است که می‌تواند بین ۲ الی ۳ بار این هدفون را به طور کامل شارژ کند. لازم به ذکر است که این هدفون که در بین هدفون های بی سیم ارزان قیمت قرار دارد، با هر بار شارژ، به اندازه ۲ الی ۳ ساعت کارایی دارد.

۴. Haylou GT1 xr

وقتی بسته‌بندی این محصول را می‌بینید، به‌خاطر طراحی زیبای آن، شگفت‌زده می‌شود. با بازکردن بسته بندی، طراحی جذاب خود محصول هم شما را حیرت‌زده می‌کند. باتری کیس این محصول، ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ظرفیت باتری هر هدفون ۴۳میلی‌آمپرساعت است. بنابه گفته شرکت سازنده این هدفون، با استفاده از کیس هدفون، می‌توان به اندازه ۳۶ ساعت از هدفون‌ها استفاده کرد، یعنی طول عمر باتری شگفت‌انگیز! البته با یکبار شارژ هدفون‌ها، به اندازه ۵ ساعت، شارژدهی خواهند داشت. در داخل هدفون‌ها، از پردازنده کوالکام QC3020 استفاده‌شده است که می‌تواند نکته مزیتی برای این هدفون به حساب آید.

۵. JBL Tune 120TWS

این هدفون با یکبار شارژ می‌تواند به‌اندازه ۴ ساعت برای کاربر کارایی داشته باشد. اگر کیس هدفون را نیز در نظر بگیریم، این عدد به ۱۶ ساعت هم می‌رسد. با شارژ این هدفون به اندازه ۱۵ دقیقه، کاربر می‌تواند به اندازه ۱ ساعت از آن‌ها استفاده کند. شرکت جی بی ال، برای این محصول، ۶ رنگ گوناگون را در نظر گرفته است که برای هر فردی می‌تواند ویژگی جذابی باشد.

گزارش از سیدعلی جعفری

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top