تاریخ انتشار: شنبه 1399/06/01 - 02:26
کد خبر: 367861

دعوت از حجت‌الاسلام قمی برای حضور در نشست دانشجویی

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف طی نامه‌ای از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، برای حضور در یک جلسه‌ دانشجویی و پاسخگویی به پرسش‌های دانشجویان درباره‌ عملکرد دوساله‌ این سازمان دعوت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف طی نامه‌ای از حجت‌الاسلام‌ قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، برای حضور در یک جلسه‌ دانشجویی و پاسخگویی به پرسش‌های دانشجویان درباره‌ عملکرد دوساله‌ این سازمان دعوت کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قمی

سلام علیکم

بیش از دو سال پیش، شما با حکم رهبر انقلاب به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شدید. سازمانی که با در اختیار داشتن انبوهی از امکانات هنری و رسانه‌ای یکی از بزرگترین نهادهای فرهنگی کشور به شمار می‌رود. تملک مجموعه‌ گسترده‌ای از سازمان‌ها و شرکت‌های فرهنگی، از سینماهای بزرگ در سطح کشور تا انتشارات و خبرگزاری و چندین موسسه‌ فرهنگی و هنری؛ از سازمان تبلیغات اسلامی یک مجموعه‌ قدرتمند ساخته که با دامنه‌ وسیعی از اختیارات قانونی، بی‌تردید یکی از ارکان عرصه فرهنگ در کشور است.

انتصاب شما، اتفاقی متفاوت در سازمان تبلیغات اسلامی بود. حضور شما به عنوان یک نیروی جوان در راس سازمانی که در میان فعالین فرهنگی کشور به کرختی، خمودگی و رخوت شناخته می‌شد، امیدهای زیادی را زنده و آرزوی حضور سازمان تبلیغات اسلامی در خط مقدم جنگ نرم را به واقعیت نزدیک‌تر کرد. اما اینکه امیدهای سال۹۷ در سال۹۹ چقدر محقق شده، پرسش مهمی است که پاسخ آن، از دلِ نقد همه‌جانبه عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در این دوسال بیرون خواهد آمد.

حالا و پس از دوسال از حضور شما در ساختمان خیابان فلسطین، فرصت خوبی برای مرور کارنامه‌ عملکرد جنابعالی است. کارنامه‌ای با نقاط مثبت و منفی گوناگون که داوری درباره‌ی آن، پیش از هرچیز به شنیدن نظرات و ایده‌های شما نیازمند است. ایده‌هایی مثل تاسیس بنیادها و ستادهای تازه در دل سازمان تبلیغات، تغییر رویکرد در اداره‌ی این سازمان، انتصاب‌های جسورانه و البته برخی سخنرانی‌های پرحاشیه که با واکنش‌های متنوعی همراه شده‌است.

ما در انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف از شما دعوت می‌کنیم تا با حضور در یک جلسه‌ برخطِ دانشجویی، ضمن شنیدن نظرات دانشجویان پیرامون عملکرد دوساله‌ خود در سازمان تبلیغات اسلامی، پاسخگوی پرسش‌های آنان باشید.

امید آن‌که پاسخگویی به دانشجویان، برای تمامی مسئولین در سطوح مختلف، تبدیل به عادت شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top