تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/06/02 - 11:47
کد خبر: 368045

جلسه بسیج دانشجویی با متینیان درباره مشکلات رامهرمز

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان رامهرمز گفت: متینیان، نماینده شهرستان رامهرمز، در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی، قول مساعد برای پیگیری مشکلات منطقه تُل گِسر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، پیام امین‌نیا، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان رامهرمز گفت: با توجه به نقش جنبش دانشجویی در جامعه و وظیفه مطالبه گری مشکلات مردم و همچنین بحث قانون تسهیل ازدواج جوانان و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، با ابراهیم متینیان، نماینده شهرستان رامهرمز در مجلس شورای اسلامی به منظور مطالبه گری و پاسخگویی به سوالات دانشجویان جلسه‌ای برگزار کردیم.

امین‌نیا افزود: متینیان در این جلسه تاکید کرد، وظیفه خود می‌داند که علاوه بر قانون گذاری پیگیر حل مشکلات معیشیتی و بیکاری جوانان شهرستان رامهرمز باشد و همچنین در پاسخ به سوال دانشجویان در مورد مشکلات منطقه تل گسر گفت که در مورد مشکلات منطقه تل گسر و محرومیت این منطقه پیگیر هستیم و به زودی شاهد اخبار خوبی خواهید بود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان رامهرمز ابراز کرد: همچنین متینیان در پاسخ به دانشجویان و بررسی مشکلات، گفت باید در کنار مطالبه‌گری، نیمه پر لیوان خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را هم دید و به اطلاع مردم رسانید و البته مشکلات فراوانی نیز وجود دارد که طبق فرمایش امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای به آینده خوش‌بین و امیدواریم چرا که به سمت قله‌های پیشرفت حرکت می‌کنیم.

به گفته امین‌نیا، نماینده رامهرمز و رامشیر در ادامه گفت: عمده مشکلات یا بصورت طرح در مجلس پیگیری و حل می‌شوند یا بصورت لایحه توسط دولت به مجلس ارائه شده و چاره اندیشی می‌شوند و وظیفه نماینده این است مشکلات به همراه راهکارشان را از یکی از این روش‌ها پیگیری و حل کند. وی همچنین با اشاره به نقش بخش خصوصی در حل مشکلات اقتصادی گفت که بار‌ها از افراد مختلف درخواست کردیم توان خود را در بخش خصوصی به میدان بیاورند و تضمین کردیم هر کاری از دست ما بربیاید هم در حمایتشان انجام خواهیم داد.

امین‌نیا ابراز کرد: همچنین نماینده رامهرمز و رامشیر در پاسخ به سوال یکی از دانشجو در رابطه با منابع سرشار خوزستان و عدم توجه کافی به این استان، گفت که بسیاری از مشکلات ما ناشی از ضعف مدیران است؛ بودجه خوزستان بیش از اصفهان بود، ولی عقب ماندگی خوزستان عمدتا ناشی از مدیران ضعیف، غیرخوزستانی و غیردلسوز بوده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top