تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/06/10 - 16:07
کد خبر: 368834

حداقل و حداکثر افزایش شهریه دانشگاه‌های سراسری اعلام شد

رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم گفت: افزایش شهریه مشابه با سال‌های قبل بین ۱۰ تا ۲۰ درصد بسته به دانشگاه‌ها متفاوت است و هیات‌های امنای دانشگاه‌های مختلف بسته به شرایط محیطی و هزینه‌ها، شهریه را تعیین کرده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از دانشجو، رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم: افزایش شهریه مشابه با سال‌های قبل بین ۱۰ تا ۲۰ درصد بسته به دانشگاه‌ها متفاوت است و  هیات‌های امنای دانشگاه‌های مختلف بسته به شرایط محیطی و هزینه‌ها، شهریه را تعیین کرده‌اند.

درحالی افزایش شهریه دانشگاه‌ها همانند سال قبل اعلام شده است که دانشجویان به شهریه های ترم قبل به دلیل برگزاری کلاس‌ها در بستر فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی و نبود زیرساخت‌های لازم، اعتراض داشتند.

بسیاری از دانشجویان دانشگاه‌های شهریه‌پرداز بر این باور بودند که دریافت شهریه در ازای خدمات دانشجویی و برپایی کلاس‌ها و دست‌کم کلاس‌های عملی است و باتوجه‌ به برخط‌شدن آموزش‌ها، پرداخت شهریه مانند نرخ پیش از وقوع کرونا موجه نیست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top