تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/06/12 - 10:21
کد خبر: 369012

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی و کنکوری

میکرو‌طلایی سری جدیدی از کتاب‌های کنکور گاج است که برای دانش‌آموزان کنکوری طراحی شده‌اند. یک منبع کامل از تست‌های کنکور داخل و خارج کشور که سبب آمادگی داوطلبان جهت شرکت در آزمون سراسری می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» می‌خواهیم از یک تجربه و درد مشترک که کنکور نام دارد، سخن بگوییم. بدون‌شک افراد بسیاری این دوران پر‌استرس را پشت سر گذاشته‌اند و عده‌ای هم به فکر گذر از این دوران هستند. با گذشت زمان سوالات هوشمندانه‌ای در کنکور طرح می‌شود که صرف مطالعه کتاب درسی کفایت نمی‌کند. به همین علت والدین و دانش‌آموزان در جستجوی بهترین کتاب کمک درسی و کنکوری با آخرین تغییرات هستند. بسیاری از افراد به توصیه معلمان خود عمل کرده و کتاب‌هایی که توسط آنها معرفی می‌شود را خریداری می‌کنند اما برخی دیگر سعی می‌کنند در رابطه با انواع کتب کنکوری تحقیق کرده و با جزئیات مربوط به آنها آشنا شوند سپس دست به انتخاب بزنند. در این مقاله می‌خواهیم شما را به گردش در میان کتب کمک درسی دعوت کنیم تا با توجه به عادات درسی خود بهترین را انتخاب کنید.

معرفی بهترین کتاب ها برای دروس عمومی

میکرو‌طلایی سری جدیدی از کتاب‌های کنکور گاج است که برای دانش‌آموزان کنکوری طراحی شده‌اند. یک منبع کامل از تست‌های کنکور داخل و خارج کشور که سبب آمادگی داوطلبان جهت شرکت در آزمون سراسری می‌شود. این سری کتاب‌های گاج بصورت جامع و با هدف موفقیت داوطلبان در کنکور سراسری تدوین و تالیف شده‌اند؛ همچنین از ویژگی‌های بارز میکرو طلایی‌ها می‌توان به کامل و جامع بودن آن، قیمت مناسب، به روز بودن مباحث درسی منطبق با کتب درسی و پاسخ تشریحی اشاره کرد.

اکثر داوطلبان در یادگیری زبان انگلیسی با مشکل مواجه هستند به عنوان افرادی که سالهاست در این زمینه تجربه دارند توصیه می‌کنیم کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور سری میکرو‌طلایی را مطالعه کرده و با نکات هر درس آشنا شوید. در این کتاب کنکوری گرامر هر درس به زبانی ساده همراه با مثال‌های فراوان بیان شده تا داوطلب علاوه بر یادگیری مطالب با سوالات چهار گزینه‌ای و نحوه تست زدن آشنا شود. پس بهتر است برای مطالعه دروس عمومی و یادگیری بهتر از مجموعه کتاب های میکرو طلایی انتشارات گاج استفاده کنید.

در یادگیری ادبیات و زبان‌فارسی با مشکل مواجه شده اید؟ پس کتاب های کمک درسی نشر الگو را از دست ندهید. کتاب‌های کمک درسی ادبیات فارسی علاوه بر تشریح نکات هر درس و تدریس دستور زبان و آرایه‌های ادبی، بطور تخصصی بیش از 1000 تست درس به درس ارائه و پاسخ تشریحی آنها هم ضمیمه شده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی و کنکوری

معرفی بهترین منابع برای رشته تجربی

مهم‌ترین درس این گروه زیست‌شناسی است که برای علاقمندان شیرین و در عین حال دشوار است. کتاب‌های کمک درسی بسیاری برای این درس تالیف شده اما بهترین آنها زیست‌شناسی جامعه میکرو طلایی گاج و زیست‌شناسی دوازدهم نشر الگو هستند که به شیوه‌ای جامع نکات کنکوری این درس را تشریح کرده و به بررسی تست‌های کنکور در سال‌های گوناگون می‌پردازند. با مطالعه کتاب‌هایی که نام بردیم می‌توانید درصد قابل قبولی در آزمون سراسری کسب کرده و شانس پذیرش در رشته مورد علاقه‌شان را افزایش دهند.

شیمی از دیگر دروسی است که برای گروه تجربی اهمیت ویژه‌ای دارد و انتخاب یک کتاب مناسب در این زمینه دشوار است. از جمله کتاب‌هایی که مدرسین به دانش‌آموزان توصیه می‌کنند تا علاوه بر آشنایی با نکات، مهارت تست‌زنی خود را تقویت کنند کتاب‌های میکرو‌طلایی گاج هستند که بصورت جامع شیمی را از پایه تا کنکور تشریح می‌کنند و شما را از آزمون‌های سراسری داخل و خارج بهره‌مند می‌کنند.

کتاب‌های شیمی مبتکران حاوی نکات کلیدی و مهم این درس هستند که در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرند؛ همچنین تست‌های موجود در این کتاب با دقت و وسواس خاصی انتخاب شده‌اند که حل کردن آنها شما را غرق در دنیای شیمی می‌کند. در پایان هر فصل از این کتاب آزمون‌هایی جهت جمع‌بندی و مرور مباحث درسی تحت عنوان «چک‌آپ» قرار دارند که برای سنجش داوطلب بسیار مفید هستند. البته مطالعه سری کتاب های IQ انتشارات گاج هم برای یادگیری شیمی کنکور توصیه می‌شوند.

ریاضی از دیگر دروس مهم این رشته است که توسط انتشارات الگو و مهر‌و‌ماه بهترین کتاب‌های کنکوری جامع تالیف شده‌اند و در اختیار داوطلبان رشته تجربی قرار گرفته‌اند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی و کنکوری

معرفی بهترین منابع برای رشته ریاضی

هندسه و حسابان دو درس بسیار مهم برای گروه ریاضی هستند که نکات جامع کنکوری را بصورت کامل توضیح می‌دهد و مباحث را برای دانش‌آموزان به زبانی ساده بیان می‌کند. کتاب حسابان انتشارات مبتکران نکات کنکوری این درس را با بیانی شیوا تشریح کرده که از این طریق داوطلب می‌تواند فن تست زنی خود را تقویت کند.

کتاب هندسه جامع نشر الگو روش‌های کاربردی جهت یادگیری هندسه را به تفصیل بیان کرده و مفاهیم پیچیده را به زبانی ساده برای دانش‌آموزان شرح داده است. آزمون‌های موجود در این کتاب نمونه‌ای مشابه از کنکور هستند که حاوی نکات جامع این درس هستند.

برای درس فیزیک منابع محدودی هستند که بصورت جامع تمامی نکات را دربرمی‌گیرند. اغلب معلمان بهترین کتاب چاپ شده در این زمینه را سری میکروطبقه‌بندی گاج می‌دانند که بصورت جامع فرمول‌ها و نکات این درس را بررسی کرده و فیزیک را برای داوطلب به درسی شیرین تبدیل کرده است.

اگر به کتاب خوانی علاقمندید مقاله کتاب هایی که جوانان باید بخوانند را بخوانید

معرفی بهترین منابع برای رشته انسانی

عربی از جمله دروس تخصصی رشته انسانی‌ست که دشواری آن بسیاری از داوطلبان را به چالش کشیده است. اکثر دانش‌آموزان در این درس ضعیف هستند، کتاب مبتکران تالیف ایاد فعلی را تهیه کرده و با نکات عربی بصورت کامل آشنا شوید. اگر می‌خواهید شانس قبولی خود را در کنکور بیشتر کرده و درصد بالایی در این درس کسب کنید کتاب میکروطبقه‌بندی عربی گاج و عربی جامع خیلی سبز را تهیه کرده و از نکات آن بهره‌مند شوید.

ادبیات تخصصی از جمله دروس دشواری ست که برای داوطلبان گروه انسانی مشکل ایجاد کرده است. اگر می‌خواهید نکات درسی تفکیک شده، تست‌های طبقه‌بندی و پاسخنامه تشریحی را در اختیار داشته باشید، توصیه می‌کنیم کتاب جامع ادبیات نشر الگو را خریده و از درسنامه آن نیز بهره‌مند شوید.

در این مقاله سعی کردیم بهترین منابع کنکور را به شما معرفی کنیم، برای خرید کتاب‌های کمک درسی و کنکوری گاج می‌توانید به سایت فروشگاه کتاب گاج مارکت مراجعه و چند صفحه از کتاب را مطالعه کرده سپس کالای مورد نظر را سفارش دهید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top