تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/06/20 - 11:08
کد خبر: 369838

نامه ۲ تشکل دانشجویی دانشگاه شهرکرد خطاب به رئیسی

در قسمتی از این نامه آمده است؛ مدت هاست انقلابیون رفتار های مختلف سازمان بازرسی را رصد کرده و بر این رفتار صبر کرده اند در حالی که گویا خار در چشم و استخوان در گلو مانده بودند...

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دو تشکل دانشجویی دانشگاه شهرکرد خطاب رئیس قوه قضاییه نامه نوشتند.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

مبارزه با فساد در درون قوه قضاییه در اولویت است، زیرا حتی یک عنصر ناباب در دستگاه قضایی می تواند زحمات قضات شریف و پاکدامن و کارکنان امین این قوه در سراسر کشور را مخدوش کند و تأثیرات مخربی بر جای بگذارد. (رهبر معظم انقلاب)

مدت هاست قلب مومنین و امت حزب الله در استان چهارمحال و بختیاری از ظلم ها و بی تفاوتی های مسئولی که منسوب به دستگاه قضایی است به رنج آمده و خبر حضور حضرت ایت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه قوت قلبی شده است بر این مردم رنج کشیده، دانشجویان انقلابی این فرصت را غنیمت شمردند تا در راستای لبیک به ندای ولی امرمان در خصوص مطالبه گری و مبارزه با فساد مواردی را با مردم و ریاست محترم قوه در میان بگذارند.

حضرت آیت الله رئیسی؛ مدت هاست انقلابیون رفتار های مختلف سازمان بازرسی را رصد کرده و بر این رفتار صبر کرده اند در حالی که گویا خار در چشم و استخوان در گلو مانده بودند و به جهت جلوگیری از تضعیف دستگاه قضایی در استان سکوت اختیار کرده و فقط موارد را به نهاد های نظارتی گوشزد کرده بودند اما با شنیدن خبر حضور شما در استان دیگر سکوت جایز نیست!

شخصی که مسئول نظارت و بازرسی در استان است و باید منادی حق و عدالت در استان باشد اکنون خود در مظان اتهام است. مدیر کل بازرسی استان حتی اگر به رانت و فساد مالیِ شخصی محکوم نشود به دلایلی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم سزاوار برکناری و یا اقدام مقتضی و قاطع در این خصوص می باشد تا قلوب مردم شاد و این مهم که مبارزه با فساد در قوه قضائیه از خود قوه شروع شده بر همگان آشکار گردد.

موارد مطروحه به شرح زیر است:

1. سازمان بازرسی با زد و بند و سوءاستفاده از قدرت قانونی و فشار به ادارات و نهادهای مختلف اقدام به زمین خواری و ویژه خواری در مهدی آباد نموده است و در قبال آن نسبت به واگذاری غیرقانونی زمین به دو عضو اداره راه و شهرسازی استان سکوت نموده است!

2.سازمان بازرسی چرا با زور و قلدری زمینی را که اهالی مهدی آباد برای ساخت مسجد آماده کرده بودند، اقدام به مسجد خواری کرده و زمین مسجد را به پارکینگ خود تبدیل نموده است؟

3. چرا سازمان بازرسی از مدیران زاویه دار و مشکل دار حمایت و سد راه انقلابیون شده است؟ و مشی انقلابی خود را فراموش کرده است؟

4. در رابطه با جذب غیر قانونی خانم سمیه شاهرخ شهرکی «عروس استاندار سابق استان چهار محال و بختیاری و استاندار فعلی ایلام (قاسم سلیمانی دشتکی)» در هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد به سازمان بازرسی شکایت شده که متاسفانه هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

5. آقای علی احمدی با کدام قرارداد خودش و دوست عزیزش آقای اصغر رئیسی که هیچ رابطه استخدامی با بازرسی و دانشگاه ندارند از استخر دانشگاه به همراه سانس اضافه استفاده نموده اند در حالی که دانشگاه از دانشجویان و کارکنان خود برای سانس استخر هزینه دریافت می نماید.

اسناد موارد مطرح شده در نامه ای خدمت جنابتان ارسال میگردد و در صورت لزوم در رسانه ها برای مطلع شدن عموم مردم منتشر خواهد شد.

امضاء کنندگان:
دفتر جامعه اسلامی دانشجویان
دفتر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان

و السلام علی من اتبع الهدی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top