تاریخ انتشار: شنبه 1399/06/22 - 14:58
کد خبر: 370004

درپی اهانت نشریه فرانسوی؛

تجمع و بیانیه‌های دانشگاهیان علیه اهانت به پیامبر اسلام(ص) +تصاویر

در پی اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) جمعی از دانشجویان و مردم انقلابی تهران امروز با اجتماع مقابل سفارت فرانسه انزجار خود نسبت به این اقدام را نشان دادند. تجمع کنندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی را باعث و بانی این دست اقدامات توهین آمیز می‌دانستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اهانت مجدد نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو به پیامبر اسلام (ص) واکنش‌ها و انتقادهای فراوانی را در پی داشت و خشم مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان را برانگیخت. در این میان دانشگاهیان کشورمان هم با روش‌های مختلف نسبت به این اقدام توهین آمیز واکنش نشان داده و از مسئولان دیپلماسی هم خواستند تا واکنش قاطعی به این اقدام نشان دهند.

تجمع تجمع اعتراضی دانشجویان و مردم

در پی اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) جمعی از دانشجویان و مردم انقلابی تهران امروز با اجتماع مقابل سفارت فرانسه انزجار خود نسبت به این اقدام را نشان دادند.تجمع کنندگان که از دست‌نوشته‌هایشان مشخص بود، آمریکا و رژیم صهیونیستی را باعث و بانی این دست اقدامات توهین آمیز می‌دانستند، با در دست داشتن پرچم های منقش به شعار مرگ بر آمریکا و با سردادن شعارهایی مانند « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسراییل» انزجار خود را از شیطان بزرگ و ایادی خارجی و داخلی‌اش نشان دادند.

بیانیه دفتر تحکیم وحدت

چاپ دوباره کاریکاتور موهن و توهین بزرگ علیه پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) توسط نشریه هتاک و معلوم الحال فرانسوی “شارلی ابدو” با هدف اسلام هراسی و تغییر نگاه مسلمین نسبت به نقشه های صهیونیسم، یکبار دیگر قلوب تمام انسان های آزاده جهان به خصوص مسلمین را به شدت آزرده ساخت.

این اقدام نابخشودنی در کارنامه سیاه استعمار غرب و صهیونیسم و علی الخصوص در کشوری که خود داعیه دار آزادی است ثبت گردیده و نمایان گر پوچی ادعاهای واهی مستکبران و طرفداران صهیونیسم جهانی است.

در این برهه از زمان، بی تردید دنباله‌های این جریان شیطانی در درازای تاریخ، در همان مسیر تاریک قدم گذاشته‌اند و امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم‌تاب محمدی را خاموش کنند؛ اما وعده الهی یقیناً تحقق خواهد پذیرفت و اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین آیین انسان‌ساز آسمانی، سرانجام عالمگیر خواهد شد.

همان طور که رهبر عزیزمان فرموده اند: این حرکت در این برهه‌ی زمانی می‌تواند، نیز به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند، اتفاقات اخیری که در منطقه رخ داده است همچون انفجار در لبنان ، عادی سازی روابط توسط امارات و ... نشان از برنامه منسجم و هدفمند صهیونیست ها دارد تا مرحله به مرحله آن را اجرا کنند، آتش زدن قرآن و شروع توهین مجله شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام همان مسائلیست که برای تغییر و عوض کردن ذهن ها از مسیر مشخص شده است و انحراف در نگاه ها برای به ثمر نشاندن نقشه خود می‌باشد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت هتاکی نشریه فرانسوی را محکوم می‌کند و این را بدانید ما با بصیرت و نگاهی کامل در عمق رفتارهای دشمنان در منطقه نخواهیم گذاشت دشمنان نقشه های شوم خود را عملی کنند و جلوی آنها را خواهیم گرفت و همچنین از وزارت امور خارجه خواستاریم تا با پیگیری قانونی مناسب هتاکی نشریه فرانسوی را دنبال کند.

بیانیه مجمع اساتید مسلمان

مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها هم طی بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) در فرانسه را محکوم کرد؛متن این بیانیه به شرح زیر است:

توهین پایگاهی از پایگاههای رسانه ای غرب صهیونیستی به ساحت مقدس و نورانی خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص) و در ادامه موضع مفتضحانه، خفیف و دو چندان غلط و پشتیبانی تلویحی رییس جمهوری که کشورش به نماد و نشانی تاریخی –انقلاب فرانسه – منادی رهایی و آزادی بوده است بار دیگر حال هر انسان آزاداندیش و خردورز را محزون و جریحه دار ساخت.

مسلما مسلمانان و مجامع مسلمان بیش از دیگران این جسارت را – که در زنجیره ای از دسایس برنامه ریزی شده بداندیشان بشریت در پیگیری اهداف شوم خود نظاره گرند – بر قلب و جان خود احساس نموده و با دل نگرانی فراوان و احساس تکلیف و مسئولیت این انحراف و فضاحت ظهور و بروز یافته در فرهنگ و تمدن مغرب زمین را بر مردمان آگاه و وجدان های مستقل جهان گوشزد نموده و می نمایند.

رفتار منافقانه سردمداران غربی در حمایت از انتشار تصاویر موهن به بهانه آزادی بیان به هیچ وجه قابل دفاع نیست، چه آن که آزادی بیان به حربه ای برای تهاجم به تمام موجودیت هر آنچه غیر خودی است تبدیل شده است و آنگاه که خطوط قرمز قدرت های غربی از جمله مسئله هولوکاست و صهیونیسم مطرح باشد آزادی بیان غربی رنگ می بازد و به یک باره از این جوامع رخت بر می بندد.

استقبال بی شرمانه سردمداران کشور فرانسه از این اقدام موهن از آن روست که بشریت به طور کلی و مردم غرب به خصوص بیش از هر زمان دیگری از فقدان معنویت، عدالت، اخلاق، صداقت و محبت رنج می برد و خود را محتاج آشنایی با پیامبر رحمت و عدالت می داند.این اقدامات بی شرمانه بیش از آنکه نشانگر تلاش برای به کرسی نشاندن حق آزادی بیان باشد، نشانگر هراس از آن است که مردم تحت ستم کشورهای غربی خود را در آغوش پیامبری افکنند که از یک سو برای دردمندان رحمت است و برای ستمگران همه خشم خداوند.

سردمداران غرب و میان داران این معرکه باید بدانند امروز در سایه اراده الهی و بیداری و آگاهی فزاینده وجدان های انسانی اهانت به پیامبر خاتم و کامل کننده سخن وحی، نه اهانت به شخص و یا توهین به یک و نیم میلیارد جمعیت مسلمان، بلکه اهانت به بشریت آگاه و آزاده‌ای است که دیگر تزویر را بر نمی تابد.

خداوند تبارک و تعالی رسول اعظم(ص) و اعجازش قرآن کریم را ارمغانی برای کل بشریت ارسال و امانت گذاشت و دور نیست روزی که تعالیمش همه گیر و عالم گیر شود و بر این فضای ضداخلاق و پر از نفرت غالب آید.

مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاهها توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقدسات، ادیان و پیامبران را محکوم نموده و با هشدار مجدد گوشزد می کند دشمنی ها و تفرقه افکنی های سیاستمداران غربی و گردانندگان آنها نسبت به اسلام و موحدین عالم فراموش نخواهد شد.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران

اهانت به صاحب رسالت و مبّشر انسانیت و معلم همیشه آموزنده ی اخلاق ، مهربانی و دشمن ظلم و آموزگار ظلم ستیزی که در طول عمر پر برکتشان اعاده ی حق از ظالمان و مستکبران زمان و منافقان نموده و برای تعلیم معنویت و انسانیت در سراسر جهان مبعوث گردیده بود اما امروز باز تولید همان ظالمان تاریک فکر و مستکبران سلطه طلب در چهره آزادی خواهان ضد آزادی بروز یافت و این نهایت سفاهت ، حماقت و عداوت این جماعت را با دنیای اسلام که جهان کمال خواهی و سعادت بشریت است می‌رساند.

کسانی که حاضرند برای بازگرداندن استعمار به بیروت سفر نموده و دستکش مخملی بر روی سر حادثه دیدگان لبنان بکشند اما وقتی خبر تبعیض ، نژاد پرستی و قتل ناجوانمردانه مردم مظلوم کشمیر و یمن و... می شود در خواب غفلت سنگینی فرورفته اند.

دین و رسالت پیامبر اکرم (ص) جز برای آزادگی و حق نبوده و نیست و نخواهد بود هدف از چنین دشمنی هایی چیزی جز مبارزه با انسانیت نیست و شاهد امثال آن به اسارت و بردگی گرفتن انسانهای مظلوم جهان است.

و اقدام موهن و مشمئزکننده نشریه سیاهی نگاشت شارلی ابدو که به ظاهر خواهان آزادی بیان بوده و  حاضر است به اعتقادات و تفکرات 4/1 دنیا توهین کند و آنها را  به سخره گیرد که این نشان از همین تفکر کج اندیشانی چون مکرون و اربابان مکرون است.

غربِ در قعر سیاهی ، با ابزار نشریه ی ضد آزادی و بشریت به دنبال لجن پراکنی از سوی اربابان روتوش کشیده گرگ صفت خود است اما امروز ثمره رنج ها و زحمات که رسول الله متحمل شدند به حمایت و مقبولیت مردم دنیا به دلیل هدف والای حضرت یعنی رسیدن به  کمال روحانی و قرب انسانی تبدیل شده است و خون ریخته شده قاسم سلیمانی ها در راه حق و اسلام نشان از حقانیت و نوید این راه الهی را می دهد که پیروزی ازآن مجاهدین خدا و محبین محمد (ص) ، قرآن محمد (ص) و عترت محمد (ص) خواهد بود و دیری نخواهد پایید که تمدن نوین اسلامی در سراسر جهان راه و منش محمد(ص) را زینت و الگوی خود قرار خواهد داد.

اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ضمن محکومیت این عمل ننگین و تاکید و حمایت همه جانبه از بیانیه ولی امر مسلمین اعلام می‌دارید: با حمایت رئیس جمهور نامحترم فرانسه از این عمل بی شرمانه به زودی ملت آزادیخواه فرانسه و همه مردم آزادیخواه جهان پاسخ این اقدام منزجرکننده را به رهبران نظام ضد آزادی خواهند چشاند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top