تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/06/23 - 10:50
کد خبر: 370085

توضیحات جدید طهرانچی درباره تغییرات معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد

محمد مهدی طهرانچی، درباره تغییرات جدید در حوزه فرهنگی دانشگاه توضیح داد و گفت: اولین اقدامی که انجام دادیم بحث جوان‌گرایی بود و در این راستا چیزی حدود ۲۰ سال مجموع متوسط سن مدیران فرهنگی را کاهش دادیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، رئیس دانشگاه آزاد از تدوین برنامه های جدید برای فرهنگ و فضای مجازی خبر داد و گفت: در ۶ ماه گذشته رویت پذیری مسائل فرهنگی از نظام آموزشی کنار رفت اما ما در این خصوص برنامه هایی داریم.

محمد مهدی طهرانچی، درباره تغییرات جدید در حوزه فرهنگی دانشگاه توضیح داد و گفت: اولین اقدامی که انجام دادیم بحث جوان‌گرایی بود و در این راستا چیزی حدود ۲۰ سال مجموع متوسط سن مدیران فرهنگی را کاهش دادیم.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: نکته دوم بحث فرهنگ و فضای مجازی است که در حال حاضر هسته‌اش تشکیل شده است؛ در همین راستا طی فراخوانی از خبرگان کشور دعوت به همکاری شد و در حال حاضر در بحث فرهنگ فضای مجازی هسته فعال خبرگان تشکیل شده است.

وی از تعریف برنامه‌های جدید فرهنگی در قالب فضای مجازی در ترم جدید خبر داد و گفت: به عنوان نمونه عرض می‌کنم؛ کلیپ‌های چند ثانیه‌ای در ابتدای کلاس‌های آنلاین (حدود ۲۵۰ هزار کلاس) می‌تواند پیام‌های زیادی به دانشجو منتقل کند. در آموزش مجازی دانشجو ۲۵۰ هزار بار در هفته موظف است آنلاین شود، برای این دانشجویان در فضای مجازی در حال تدوین برنامه‌ای هستیم که فرهنگ و فضای مجازی را که مورد غفلت واقع شده، دوباره بازشناسی کنیم و می‌دانیم که همکاران ما شبانه‌روز در حال کار روی این موضوع هستند.

طهرانچی اضافه کرد: ما سعی داشتیم کسانی در معاونت فرهنگی روی کار بیایند که آشنا با سبک جدید کار در فضای مجازی باشند و علمش را هم داشته باشند. خوشبختانه دوستانی که در کنار آقای دکتر جهان‌بین (معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد) تعیین شده‌اند از بهترین‌های کشور هستند؛ بنابراین ما سعی کردیم با یک نگاه نو به سراغ «فرهنگ» و «فرهنگی دانشجویی» برویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رویت پذیری مسائل فرهنگی دانشجو در ۶ ماه گذشته از مقابل دیدگان نظام آموزشی کنار رفت و وقتی چیزی رویت پذیر نباشد، اثرگذاری هم نخواهد داشت. بنای ما بر این است که اولاً رویت کنیم، ثانیاً به جد اثر گذار باشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
بانوی نماینده مجلس پاکستان: ایران تنها کشور پیشرو در حمایت از مردم غزه است
انتخاب مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top