تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/06/24 - 17:04
کد خبر: 370278

بهترین متخصص جراحی سینه، دکتر فرهاد موسی زاده

بازسازی و پیگیری پس از عمل: در نهایت به گام بازسازی پستان وارد می شویم که البته با توجه به شرایط بیمار و در صورت امکان روش جراحی انکوپلاستی می تواند همزمان با عمل جراحی سرطان پستان، صورت گرفته و به یکباره برطرف سازی نقص های ایجاد شده را انجام دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» مشکلات پستان و بیماری های مربوط به آن، خصوصا سرطان های پستان یکی از رایج ترین بیماری های بدخیم زنانه است و متاسفانه سالیانه آمار قابل توجهی از فوت را به خود اختصاص می دهد. با مراجعه به موقع به متخصص و جراح پستان و معاینات لازم اولیه و همین طور پیگیری های تشخیصی می توانید، به موقع نسبت به این بیماری آگاه شده و از روش های درمانی موثر بهره مند شوید.

دکتر فرهاد موسی زاده، بهترین جراح پستان و بیماری های مربوط به سینه، در زمینه های پروتز پستان، ماموپلاستی، درمان سرطان پستان، انکوپلاستی، ماستکتومی، ماستوپکسی و ... بیماران را همراهی می کند. علم و تجربه ایشان در زمینه جراحی های عمومی مانند جراحی لاپاراسکوپیک، هرنی یا فتق نیز به بیماران ایشان اثبات گردیده است.

بهترین متخصص جراحی سینه، دکتر فرهاد موسی زاده

لازم به ذکر است که در زمینه جراحی پستان و بیماری های مربوط به آن، تجربه و علم پزشک دخالت مستقیم داشته و تلفیق جراحی درمانی سرطان پستان و جراحی زیبایی آن، تحت عنوان عمل های انکوپلاستی، موجب افزایش روحیه بیمار شده و تالمات روحی ناشی از برداشتن بافت سینه به صورت قسمتی از بافت پستان یا کامل، به حداقل می رسد.

پیش از این رایج بود که پس از عمل جراحی سرطان در مواردی که برداشتن قسمتی از بافت های سرطانی پستان باعث عدم تقارن پستان ها و یا مشکلات زیبایی می شد پس از مدتی بیمار مجددا برای عمل زیبایی مراجعه می نمود. اما امروزه با استفاده از متد جدید انکوپلاستی، هر دو عمل جراحی برداشتن تومور و زیبایی، به صورت همزمان انجام شده و به این ترتیب آلام و ناراحتی بیمار در خصوص زیبایی پستان، از بین می رود. به این شکل بیماری که برای درمان و جراحی سرطان پستان به اتاق جراحی رفته است، با سینه های زیبا بیرون آمده و فرم سینه ها به کمک روش ترمیمی زیبایی حفظ خواهد شد. در مواردی نیز که برای درمان سرطان پستان نیاز به برداشتن کل پستان یا عمل ماستکتومی باشد می توان با عمل جراحی بازسازی پستان برای بیمار یک پستان جدید ایجاد کرد تا ظاهر و زیبایی سینه فرد احیا گردد. از آن جایی که انجام این عمل جراحی، بستگی مستقیم به مهارت و تجربه بالای پزشک متخصص دارد، توصیه می شود که پیش از اقدام به جراحی، حتما یک جستجوی هوشمند در خصوص بهترین جراح و متخصص جراحی پستان در تهران داشته باشید. پزشکان جراحی پستان با دانش به روز و دنبال کردن روش های جدید جراحی و مدرن جهان، می توانند ضمن تشخیص زودهنگام بیماری های پستان از جمله سرطان و تومورهای بدخیم، نسبت به درمان موثر و نجات کامل جان بیمار، اقدام کنند.

بهترین متخصص جراحی سینه، دکتر فرهاد موسی زاده

جراحی پلاستیک  و زیبایی پستان

جراحی پلاستیک و زیبایی پستان، با هدف رفع مشکلات افتادگی سینه، کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی، سفت کردن سینه،  بالا کشیدن سینه، پروتز سینه انجام می شود در این اعمال جراحی تناسب ظاهر و اندازه نهایی سینه با فرم بدن بیمار در نظر گرفته می شود پزشک فوق تخصص پستان در جلسه مشاوره به تمامی نکات را گوشزد کرده و با در نظر گرفتن میل و علاقه بیمار متد نهایی جراحی را انتخاب می کند.

مراحل تشخیص تا درمان بیماری های پستان

مراحل تشخیص تا درمان بیماری های پستان شامل گام های زیر می شود:

تشخیص بیماری: برای تشخیص بیماری روش های مختلفی از جمله سونوگرافی، ماموگرافی، نمونه برداری و ... وجود دارد که از سوی پزشک تجویز خواهد شد. گاهی اوقات یکی از این روش های تشخیصی و بعضی اوقات به صورت ترکیبی استفاده خواهند شد تا در نهایت تشخیص قطعی از سوی پزشک معالج صورت بگیرد.

بهترین متخصص جراحی سینه، دکتر فرهاد موسی زاده

انتخاب تکنیک جراحی: در این مرحله پزشک معالج تصمیم گیری می کند که کدام روش جراحی و درمانی را برای بیماری تشخیص داده شده، انتخاب نماید. با انتخاب صحیح روش جراحی و درمان دارویی تکمیلی، روند بهبودی و درمان به سرعت آغاز شده و پزشک جراح پستان، حتی یک روز را در این مسیر از دست نخواهد داد. به واقع در درمان سرطان پستان و بازگرداندن بیمار به سلامت، از دست ندادن فرصت های طلایی، ضرورت زیادی دارد.

برنامه ریزی درمان: پس از برنامه ریزی درمان به منظور افزایش و ارتقا کیفیت زندگی، بازگشت سلامت جسمی، زیبایی و مدیریت وزن و غیره صورت خواهد گرفت.

بازسازی و پیگیری پس از عمل: در نهایت به گام بازسازی پستان وارد می شویم که البته با توجه به شرایط بیمار و در صورت امکان روش جراحی انکوپلاستی می تواند همزمان با عمل جراحی سرطان پستان، صورت گرفته و به یکباره برطرف سازی نقص های ایجاد شده را انجام دهد.

سخن پایانی

دکتر فرهاد موسی زاده، بهترین جراح و متخصص بیماری های پستان و جراحی زیبایی پستان، در زمینه های آنکوپلاستی، درمان سرطان پستان، ماستکتومی، لیفت پستان، جراحی پستان، انکوپلاستی و ... می باشد. برای تعیین نوبت ویزیت حضوری، مشاوره آنلاین و افزایش آگاهی خود به وب سایت رسمی ایشان مراجعه نمایید و یا با شماره های 02188870913 و 02188676926 تماس حاصل نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شب نوزدهم ماه رمضان شب اصلاح روندها و برطرف کردن نقایص/ تغییر و تحول تدریجی نیست
گزارش تصویری| دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
رهبر انقلاب: کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نشان میدهد که این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت نیست
کاهش برنامه‌های «خانواده و زنان» در کنداکتور صداوسیما
ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
فرهنگ و سبک زندگی‌ مهمترین مولفه در جوانی جمعیت است
زنان بیش از مردان از ورزش کردن سود می برند
چگونه می‌توان از پوکی استخوان جلوگیری کرد؟
جناب سفیر کاش با پروتکل‌‌های دیپلماتیک آشنا بودید
خانواده ایرانی به بیماری تک فرزندی مبتلا شده‌ است
پاسخ فرزند آیت‌الله علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ گردشگری
زن افغان و نوروز/ نوروز به‌مثابه‌ «اتاقی از آن خود»
راهی جز اصلاحات نداریم!
بی‌بی‌سی: یتیم شدن ۲۰ هزار کودک فلسطینی با حملات اسرائیل +فیلم
زنان بیش از مردان در معرض اختلالات خودایمنی هستند
اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
کاهش احتمال کمردرد زنان با مصرف بیشتر آنتی اکسیدان
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس
نهیب بانوی فلسطینی به کشورهای اسلامی و عربی +فیلم
کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
تهدید گزارشگر سازمان ملل توسط اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top