تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/06/25 - 08:14
کد خبر: 370328

دکتر مهدی سزاوار، بهترین جراح زیبایی

در این روش فاصله زیاد گوش ها از سر یا برجستگی بیش از اندازه گوش ها برطرف خواهد شد. همین طور در صورتی که بزرگ بودن گوش ها نسبت به سر قابل ملاحظه باشد، به این روش می توان این عدم تناسب را برطرف ساخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» جراحی زیبایی یکی از پرطرفدارترین جراحی های ترمیمی و غیردرمانی است که برای رفع عیوب چهره، دهان و فک، بینی و غیره به کار برده می شود. بسته به این که چهره شما چه مشکلاتی از نظر زیباشناختی داشته باشد، بهترین جراح زیبایی الگوی ترمیمی و اعمال جراحی زیبایی مناسب را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

با توجه به گستردگی قابل توجه روش های ترمیمی زیبایی، لازم است که حتما به پزشک زیبایی معتمد و دارای تجربه کافی مراجعه نمایید تا ضمن تشخیص ناهنجاری های چهره و فک، بهترین و کارآمدترین روش های ترمیمی پیشنهاد شود. به این شکل می توانید اطمینان داشته باشید که پس از انجام روش های جراحی زیبایی، اصلاح طرح چهره و لبخند شما تامین شده و اثربخشی روش جراحی، پایدار باشد.

دکتر مهدی سزاوار، بهترین جراح زیبایی

انواع روش های جراحی زیبایی

انواع روش های جراحی زیبایی شامل گروه زیبایی بینی، جراحی فک، زیبایی گونه، رفع غبغب، کشیدگی پیشانی، لیفت ابرو و ... قرار می گیرند. به طور نمونه جراحی ارتوگناتیک فک و صورت، برای رفع مشکلات زاویه ای صورت مورد استقبال قرار می گیرد. همین طور رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی، برای رفع مشکلات بینی های گوشتی یا استخوانی که دارای مشکلات گوشت اضافه یا ناهنجاری استخوانی قرار دارند، به کار برده می شود.

در افرادی که دارای نقص دندانی باشند، ایمپلنت دندان ها روشی کارآمد برای جبران کردن دندان های از دست رفته بوده و می تواند به اصلاح طرح لبخند، کمک زیادی کند. البته روش های دیگری نیز برای اصلاح طرح لبخند به کار گرفته می شوند که هر یک به شکلی مشکلات دندان ها از جمله زرد شدن، پریدگی، کج بودن و ... را برطرف می سازند.

دکتر مهدی سزاوار، بهترین جراح زیبایی

گونه گذاری یکی از روش های عمل جراحی زیبایی بسیار پرطرفدار در زمان فعلی است و بسیاری از مراجعان به پزشکان جراحی زیبایی، خواستار عمل زیبایی گونه گذاری هستند. مهارت پزشک جراح زیبایی برای انجام عمل گونه گذاری، بسیار اهمیت دارد، در غیر این صورت ریسک غیرمتقارن بودن گونه ها وجود دارد. به علاوه در صورتی که این عمل جراحی به درستی صورت نگیرد، پس از مدتی کیفیت کار از دست رفته و با تغییر وضعیت گونه ها مواجه خواهیم بود.

گونه گذاری به روش های مختلف از طریق تزریق ژل، تزریق چربی، پروتز و لیفت گونه انجام می شود. این که کدام یک از این روش ها برای اصلاح فرم گونه و یا گونه گذاری مورد استفاده قرار بگیرد، انتخاب پزشک جراحی زیبایی خواهد بود. هر یک از این روش ها مزایا و معایب خود را دارد و باید حتما نزد پزشک مجرب انجام شود.

جراحی فک از بهترین و تاثیرگذارترین اعمال جراحی زیبایی محسوب می شود که می توان از طریق آن، فرم فک را تغییر داده و به ویژه با زاویه دار کردن صورت، چهره ای جذاب تر به وجود آورد. این الگوی تغییر فرم فک و زاویه دار کردن آن، از جذاب ترین تغییراتی است که روی چهره پیاده سازی شده و برای  بانوان و آقایان کارایی دارد.

همین طور در چند سال اخیر عمل جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی نیز رواج پیدا کرده و به کمک آن، فرم گوش را تغییر داده و به آن زیبایی بیشتری بخشیده می شود. اتوپلاستی شاید به ظاهر، چندان تاثیرگذار در زیبایى نباشد، اما در واقع در کسب ظاهر زیبا کامل و بی نقص، فوق العاده موثر است. به این ترتیب می توان تناسب قابل ملاحظه ای بین گوش ها و صورت و سایر اعضای آن برقرار گردد.

در این روش فاصله زیاد گوش ها از سر یا برجستگی بیش از اندازه گوش ها برطرف خواهد شد. همین طور در صورتی که بزرگ بودن گوش ها نسبت به سر قابل ملاحظه باشد، به این روش می توان این عدم تناسب را برطرف ساخت.

دکتر مهدی سزاوار، بهترین جراح زیبایی

علاوه بر این، عمل بوکال نیز یکی از روش های جراحی زیبایی بسیار ظریف است که شاید در چهره فرد نمود زیادی نداشته باشد، اما موجب می شود تا چربی اضافی گوشه خارجی لب ها برداشته شده و بخش پایینی گونه کم حجم تر دیده شود. به این شکل  استخوان گونه برجسته تر نمایان شده و زیبایی دلخواه صورت و جذابیت مورد انتظار، حاصل می شود. به علاوه در افرادی که چربی گونه زیادی دیده می شود، با استفاده از روش بوکال فت، می توان حجم چربی گونه را کاهش داده و گونه های کشیده تر و زیباتر داشت.

سخن پایانی

دکتر مهدی سزاوار، بهترین  متخصص و جراح زیبایی در تهران، در زمینه انواع جراحی زیبایی بینی، گونه، چانه، گوش، ایمپلنت دندان و غیره فعالیت داشته و می توانید جهت دریافت نوبت ویزیت حضوری، با شماره 02188784967 تماس حاصل نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top