تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/06/25 - 23:10
کد خبر: 370418

تَکرار فاجعه با بازی در زمین دشمن؛

تخته گاز رسانه‌های اصلاح‌طلبان روی خط تحقیر ملی +سند

تخته گاز رسانه‌های اصلاح‌طلبان روی خط تحقیر ملی +سند

«نشریه صدا» که با تصویرسازی معروف از حمله نظامی آمریکا به ایران به «صدای آمریکا» معروف شده بود و با اعتراضات مردمی و ورود به موقع مسئول قضایی توقیف شده بود در جدیدترین اقدام تحقیرآمیز خود با انتشار یادداشتی تحت عنوان «ناسیونالیسم وارونه» به تطهیر چهره مغموم و مذموم رئیس جمهور صربستان در مقابل ترامپ پرداخت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این روزها احتمالا با تیترهایی شبیه «صدای ترامپ»، «صدای  آمریکا»، «ستاد انتخاباتی بایدن در ایران» و این دست عبارات در فضای رسانه ای کشور مواجه شده اید. عباراتی عجیب و تلخ از واقعیت های فضای رسانه ای زرد و مسموم یک جناح خاص که رو به عوام فریبی و تحقیر ملی آورده است و در این مسیر با هم رقابت می کنند.

«نشریه صدا» که با تصویرسازی معروف از حمله نظامی آمریکا به ایران به «صدای آمریکا» معروف شده بود و با اعتراضات مردمی و ورود به موقع مسئول قضایی توقیف شده بود در جدیدترین اقدام تحقیرآمیز خود با انتشار یادداشتی تحت عنوان «ناسیونالیسم وارونه» به تطهیر چهره مغموم و مذموم رئیس جمهور صربستان در مقابل ترامپ پرداخت و سعی کرد این اقدام را مذاکره به نفع ملت تفسیر کند و با یک مغلطه عوام فریبانه اینگونه از آن حمایت کند:

«فرض کنیم سیاستمدار صرب همچون متهمی در اتاق بازجویی و حتی یک برده در مقابل همتای آمریکایی خود نشسته؛ اگر منافع صربستان چنین اقتضایی کند، باید این اقدام را تمسخر کرد یا عقلانیتی سیاسی خواند؟!».

این در حالیست که انتشار تصویر دیدار رئیس جمهور صرب با ترامپ بشدت در فضای مجازی سر وصدا کرد و بالاتفاق کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به این اقدام حقیرانه واکنش های منفی داشته و آن را به فرجام برجام تشبیه کردند؛ با این حال اصلاح طلب های آمریکایی نویس سعی کردند برای زنده نگهداشتن جنازه بی جان برجام تن به تطهیر این اقدام بدهند.

هرچند واکنش های کاربران به این اقدام قابل توجه و قابل پیش بینی بود:

البته این تمام ماجرا نیست و اصلاح طلبان و رسانه ها و نشریان شان با تمام قوا به تبلیغ انتخابات آمریکا می پردازند و علنا بلندگوی دموکرات ها و بایدن شده اند با این امید که با برگشت دموکرات ها به میدان سیاست اجرایی آمریکا بتوانند خود را برای 1400 احیا کنند اما آمار نشان می دهد این چشم امید به دموکرات ها از خامی محض و البته تجربه نافهمی این رسانه هاست:

«دموکرات ها بیشترین فشارها و تحریم ها را علیه مردم و کشور ایران تحمیل کرده اند. به گونه ای که آمریکا از آغاز انقلاب ۳۵بار ایران را تحریم کرده که ۲۴بار آن توسط دموکرات‌ها و ۱۱بار بوسیله جمهوری‌خواهان بوده است. »

جو بایدن در گفتگو با شبکه اول تلویزیون اسرائیل می گوید: «من یک کاتولیک معتقد هستم، و مانند هر کاتولیک سرسختانه بر این اصل پای می فشارم که یک کاتولیک خوب قبل از آنکه مسیحی باشد، باید یک یهودی خوب باشد و من نیز پیش از آنکه مسیحی باشم خود را یک یهودی می دانم، و نه تنها این، بلکه افتخار دارم که بگویم که من یک صهیونیست هستم و به صهیونیست بودن خود افتخار می کنم و به وجود اسرائیل و ملی گرایی یهودیان سخت پای بندم.»

البته هنوز فاجعه امید به غرب و دموکرات ها توسط این نشریات زنجیره ای در انتخابات 2016 آمریکا را فراموش نکردیم، تصاویری که برای همیشه در ذهن جامعه ماندگار شدند.

همه این موراد درحالیست که رسانه های اصلاح طلب و حامی دولت که خود عامل وضع موجود هستند در نشریات زنجیره ای خود هرگز از دردها و مشکلات مردم و کشور چیزی نمی گویند و بلندگوی آمریکا و دموکرات ها در کشور شدند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top