تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/06/31 - 17:42
کد خبر: 370956

تکیه بر اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با امریکا است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تمرکز مسئولان کشور بر مسئله اقتصاد مقاومتی بعنوان تنها راه مقابله با تحریم های غیر انسانی آمریکا تاکید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس در گفت و گو ، با بیان اینکه هدف محوری تحریم های ظالمانه و غیر قانونی آمریکا فروپاشی سامانه های اقتصاد ملی کشور است، گفت: آمریکا تاکنون تمامی راههای غیر قانونی برای اعمال تحریم علیه کشورمان را طی کرده و راه جدیدی باقی نمانده است.

تکیه بر اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با امریکا است

وی با اشاره به برنامه آمریکا برای مقابله به جامعه جهانی در موضوع تحریم های یکجانبه علیه کشورمان افزود: آمریکا در این زمینه به مفاد برجامی استناد می کند که بزعم خودش دیگر موضوعیت ندارد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور یادآورشد: باید با تقویت بنیان های اقتصادی در بخش های مختلف به ویژه در عرصه کشاورزی ، دفاعی وفرهنگی  ،کشور را در برابر تکانه های ناشی از تحریم های ظالمانه قوی کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به سکوت مرگبار جامعه جهانی در برابر تلاشهای خصمانه آمریکا در قبال ایران گفت: اگرچه آمریکا در پی ضربه زدن به کشورمان است ولی تلاشهای کور سردمداران کاخ سفید بیش از هرچیز به نظم و ثبات جهانی آسیب جدی وارد می کند.

وی با هشدار در مورد آسیب دیدگی روند همگرایی جهانی دراثر یکجانبه گرایی واشنگتن خاطرنشان کرد: سازمانهای بین المللی واز جمله سازمان ملل متحد باید موضع قاطع خود را در قبال گستاخی های پردامنه آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند.

نماینده مردم بابل با انتقاد از برخی عناصر داخلی که با تمسک به برجام حرکت کشور به سمت پیشرفت و آبادانی را کند کردند افزود: مهمترین هدف برجام لغو اساسی تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان بود که از زمان انعقادآن تاکنون در این زمینه جز ضرر عایدی دیگری نداشتیم.

دبیر هیات رئیسه مجلس گفت: نباید در شرایط کنونی به لفاظی های اروپا و چند کشور دیگر دلخوش باشیم چراکه منافع آنها با آمریکا در مقابله با کشورمان مشترک است.

ریمی فیروزجایی با تاکید بر فعال شدن دستگاه دیپلماسی کشورمان برای افشای ماهیت ضد انسانی اقدامات هیات حاکمه امریکاافزود: شرایط حساس کنونی کشور  نیازمند مراقبت و مدیریت جامع است.

این نماینده مجلس با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز بیش از هر زمانی به مدیریت و فرهنگ دوران دفاع مقدس برای غلبه بر بحرانهای فراروی کشورنیاز داریم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top