تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/07/09 - 18:53
کد خبر: 371887

خوزستان سراسر قرمز شد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: وضعیت کرونا در سراسر خوزستان قرمز است و به درخواست دانشگاه علوم پزشکی پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها در استان خوزستان تعطیل می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از تسنیم، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بررسی وضعیت کرونا در خوزستان به استانداری اعلام کرده است که کل استان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.

خوزستان سراسر قرمز شد

وی افزود: برای غلبه بر کرونا نیاز به همراهی همه مردم داریم و برای حفظ جان شهروندان لازم است ضوابط بهداشتی را رعایت کنیم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعلا پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها در استان خوزستان تعطیل می‌شوند. تعطیلی مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه‌ها است.

نجاتی بیان کرد: در این راستا نامه‌ای با امضای استاندار خوزستان به فرمانداران ابلاغ شده است تا همه پارک‌ها تعطیل و خاموش شوند و از رفت و آمد جلوگیری شود. نیروی انتظامی نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین نامه‌ای با امضای استاندار به مسئول دبیرخانه ائمه جمعه در خصوص عدم برگزاری نماز جمعه و جماعت تا زمانی که خوزستان چنین شرایطی داشته باشد، ابلاغ شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top