تاریخ انتشار: 21 دی 1388 - 00:00:00
کد خبر: 4586

«حاشیه سازی‌های مشایی مانع خدمت رسانی»

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادعاهای اخیر مشایی را نقطه مقابل گفتمان دولت که برآمده از گفتمان انقلاب و اسلام است، دانست و گفت: حاشیه‌سازی‌های پی‌درپی مشایی مانع خدمت‌رسانی‌های دولت به مردم می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمد افکانه دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، درباره ادعای اخیر مشایی در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، با طرح این پرسش که آیا مشایی اصلاً تخصص و اطلاعات کافی جهت اظهارنظر در مورد این‌گونه مسائل دارد یا خیر؟ اظهار داشت: آیا جایگاه اجرایی مشایی جایگاهی است که در آن مباحث نظری و تئوریک آنهم در این سطح مطرح شود؟

وی ادعاهای اخیر مشایی و تعداد دیگری از اطرافیان دولت را نقطه مقابل گفتمان دولت که برآمده از گفتمان انقلاب و اسلام است،‌ دانست و افزود: این ادعاها یک سرگردانی تئوریک در گفتمان ارائه شده در دولت دهم را نشان می‌دهد و شاید نفوذ دیدگاه لیبرالیستی فرهنگی به دولت دهم برآمده از این‌گونه اظهارنظرها و نگاه‌های خاص به مسائل عمیق نظری و فرهنگی باشد.

این فعال دانشجویی خطاب به احمدی‌نژاد تاکید کرد:‌ فرمایشات مقام معظم رهبری در جایگاه نماز جمعه در‌باره موضع‌گیری مشایی پیرامون اسرائیل و همچنین متن نامه عزل مشایی از سوی رهبر معظم انقلاب مطمئناً شاخصه مناسبی برای عدم بکارگیری وی در مناصب دولتی و یا حداقل جلوگیری از اظهارنظرهای وی درباره مسائل اعتقادی، دینی و فرهنگی است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به راهپیمایی عاشورائیان در 9 دی یادآور شد: تحولات چند ماهه اخیر کشور محوریت جایگاه ولایت فقیه در سنجش صلاحیت و شایستگی افرادی که در جایگاه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند را به وضوح نشان داد، لذا همه خدمتگزاران نظام باید بدانند که میزان مقبولیت آنها نزد مردم به میزان التزام عملی آنها به جایگاه ولایت فقیه و قرابت افعال و افکار آنها به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بستگی دارد.

افکانه در پایان تصریح کرد: تحولات و اتفاقات چند ماهه اخیر کشور نشان می‌دهد کسانی که در مسیر ولایت فقیه حرکت نکرده‌اند از نگاه مردم مطرود شده و جایگاه مردمی خود را از دست داده‌اند لذا برای اطرافیان دولت دهم لازم است به جای پرداختن مسائل حاشیه‌ای و ورود به مسائل غیرمربوط به حوزه آنها، به اولویت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... کشور و اولویت‌های زندگی مردم بپردازند و راه توسعه و پیشرفت مردم ایران را در پی بگیرند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top