تاریخ انتشار: 25 دی 1388 - 00:00:00
کد خبر: 4691

برادر شهید علم الهدی درباره فتنه گران چه گفت؟

سیزدهمین یادواره شهدای دانشجوی کشور روز گذشته و از ساعت 14 در گلزار شهدای هویزه برگزار شد که به دلیل همزمانی برگزاری این یادواره با سفر استانی محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان به استان خوزستان این یادواره با حضور و سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان همراه بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سیزدهمین یادواره شهدای دانشجوی کشور روز گذشته در گلزار شهدای هویزه برگزار شد.
 
* از صبح روز پنجشنبه 24 دی ماه جمعی از خانواده‌های شهدا و به خصوص شهدای دشت‌آزادگان و جمعی از دانشجویان استان‌های همجوار و در گلزار شهدای هویزه حضور پیدا کرده بودند.
 
* از ساعت 14 و با آغاز سیزدهمین یادواره شهدای دانشجوی کشور دانشجویان در محل برگزاری مراسم حاضر شدند.
 
* دانشجویان به صورت خودجوش با سر دادن شعارهایی با مضمون ، «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است »، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده »، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده »، «حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی »، «حزب فقط حزب‌الله، رهبر فقط روح‌الله "»، «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند »، «بوالفضل علم‌دار، خامنه‌ای نگه‌دار »، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست »، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست » و «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است » با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
 
در بخشی از این مراسم حجت‌الاسلام سید حمید علم‌الهدی برادر شهید سید محمد حسین الهدی که به همراه خانواده خود در این مراسم شرکت کرده بود در سخنانی گفت: شما دانشجویان سنبلی از 70 میلیون ملت قهرمان ایران و سمبلی از میلیون‌ها انسان خردمند از کشورهای اسلامی تا اروپا و آمریکا هستید که دلشان با انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: شهدای هویزه نمونه‌ای از 300 هزار شهید سرافراز انقلاب اسلامی هستند که با جانفشانی خود دست استعمارگران و دشمنان انقلاب اسلامی را از این مرز و بوم کوتاه کردند.
علم الهدی خاطر نشان کرد: برادر من شهید سید محمد حسین علم الهدی ذوب در 2 کتاب بود یکی نهج البلاغه و دیگر مثنوی مولوی که وی در هر فرصتی جملاتی از نهج البلاغه و اشعاری از مولوی را می‌خواند.
 
برادر شهید علم الهدی در ادامه افزود: امروز جهاد ما با دشمنانی است که جنگ نرم را بر علیه ما آغاز کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه در جنگ نرم باید اخلاق اسلامی را مد نظر قرار دهیم، اظهار داشت: کسانی که روزی با توپ و تانک به ما حمله کردند امروز به وسیله سایت‌ها، دروغ افکنی‌ها و شایعه‌پردازی‌ها سعی دارند بین ما، شهدا، رهبری و نظام اسلامی اختلاف ایجاد کنند. اما ما ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل هستیم.
 
حجت‌الاسلام علم الهدی در ادامه خطاب به وزرای دولت دهم، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن این است که میان ما اختلاف ایجاد کند و به ترور شخصیت و ترور فیزیکی بپردازند اما شما هیئت دولت به خدمتگزاری خود ادامه دهید و شما دانشجویان با کمال آرامش وظیفه خود را انجام داده و به تحصیل خود بپردازید.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بعضی‌ها قصد دارند گرد و غبار ایجاد کنند و به فتنه افکنی‌ بپردازند اما آنها باید بدانند که ما همواره پشت سر مقام معظم رهبری برای پیشبرد نظام اسلامی تلاش خواهیم کرد.
 
* در حالی که از ابتدای مراسم مسئولان استانی در این یادواره حاضر شده بودند، قبل از حضور رئیس جمهور مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نسرین سلطان خواه معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور در محل برگزاری یادواره شهدای دانشجو حاضر شدند و با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.
 
* هر چه به حضور رئیس جمهور در گلزار شهدای هویزه نزدیک‌تر می‌شدیم بر تعداد جمعیت حاضر افزود می‌شد و این در حالی بود که محل برگزاری مراسم دیگر گنجایش پذیرش جمعیت را نداشت و جمعیت بی‌شماری در انتهای محل برگزاری مراسم به صورت بسیار فشرده ایستاده بودند و منتظر حضور رئیس‌جمهور در این مراسم بودند.
 
* در بخش دیگری از این مراسم نصر‌الله محمودزاده یکی از بازماندگان محاصره شهر هویزه خاطراتی از آخرین دقایق حضور خود در جمع دانشجویان و شهدای پیرو خط امام و به خصوص شهید محمد حسین علم الهدی را بیان کرد.
 
* پس از خاطره‌گویی این بازمانده دوران دفاع مقدس، نماهنگی پخش شد که جو محل برگزاری مراسم را معنوی‌تر کرد و دانشجویانی که بر سر مزار شهدای هویزه نشسته بودند با در آغوش گرفتن این قبور می‌گریستند.
 
* با حضور رئیس‌جمهور در محل برگزاری سیزدهمین یادواره دانشجویی کشور حاضر با سر دادن شعارهایی در حمایت از مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان از وی استقبال کردند.
 
* احمدی نژاد که از ابتدای حضور خود در استان خوزستان شال سبز محلی مربوط به اهالی استان خوزستان را بر گردن داشت، در این مراسم نیز این شال را بر گردن خود انداخته بود.
 
* تعداد حاضران در محل برگزاری مراسم به حدی بود که رئیس‌جمهور کشورمان مجبور شد چند دقیقه‌ای نظم و ترتیب مراسم را بر عهده بگیرد.
 
* در حین سخنرانی احمدی‌نژاد دانشجویان خوزستانی با شعارهایی به زبان عربی حمایت خود از مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور کشورمان نشان داده و در شعارهای دیگری خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی مطرح کردند.
 
* ترجمه فارسی یکی از شعارهایی که دانشجویان به زبان عربی سر می‌دادند این بود که «جان ما فدای احمدی‌نژاد»؛ در این حین یکی از حاضرین در کنار رئیس‌جمهور این شعار را برای وی ترجمه کرد که رئیس‌جمهور نیز با اطلاع از ترجمه این شعار، در پاسخ به دانشجویان گفت «جان هزاران محمود فدای یک تار موی شما».
 
* احمدی نژاد سعی داشت در پاسخ به شعارهایی که دانشجویان به زبان عربی سر می‌دادند با همان زبان عربی و با جملاتی چون «شکرا، تفضل و ...» پاسخ آنها را به این زبان دهد که هرگاه رئیس جمهور کشورمان این سخنان را بیان می‌کرد مورد تشویق حاضران قرار می‌گیرد.
 
* عده‌ای محدود از حاضران در جمعیت در انتهای محل برگزاری مراسم برای دقایق محدودی شعارهای مضمون «مرگ بر موسوی»  و «مرگ بر سه نوکر هاشمی، کروبی و خاتمی و موسوی» را سر دادند. بلافاصله تمامی دانشجویان حاضر در مراسم شعار «دانشجوی باغیرت، بصیرت بصیرت» را سر دادند و بدین وسیله فضای محل برگزاری مراسم از این حالت خارج شد.
 
* پس از پایان مراسم یادواره دانشجوی هویزه دانشجویان با حضور در قبور شهدای هویزه با آرمان‌های شهدای دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top