تاریخ انتشار: 03 بهمن 1388 - 00:00:00
کد خبر: 4951

دروغ سایت وابسته به مهدی هاشمی

سایتزیرزمینی آیندهکه هم اکنون به عنوان تریبون ساختارشکنان داخل کشور عمل می‌کند، برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی‌های اخیر ابوذرهای میرحسین موسوی(گنجی، کدیور، مهاجرانی و بازرگان) مدعی شد که 30 روشنفکر خارج‌نشین به دلیل پایبندی موسوی به ولایت فقیه(!) وی را مورد حمله قرار داده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازجوان، این دروغ شاخدار سایت آینده در حالی است که 30 روشنفکر مزبور – که خود این سایت، بسیاری از آنها را افراد غیر مشهور، کارمند یا مورد حمایت محافل غربی و بی‌ارتباط با مردم ایران معرفی کرده - در بیانیه خود در عین مخالفت با ولایت فقیه و تأکید‌ بر ضرورت مقابله با نظام ولایی به عنوان خواسته اصلی فرقه سبز، بر بیانیه هفدهم میرحسین موسوی مهر تأیید گذاشته و تصریح کرده‌اند: «ما، به عنوان بخشی کثرت باور از حامیان جنبش سبز مردم ایران، ضمن پشتیبانی از مطالبات مطرح شده در بیانیه هفدهم مهندس میرحسین موسوی، با درک ضرورت زمان و لزوم همبستگی، بر این عقیده‌ایم که: حکومت دینی، برای حفظ خود، میان مناسبات آزاد مردم با یکدیگر از یک سو، و با جهان خارج از سوی دیگر، پرده‌ای ظلمانی می‌کشد.»!

همانگونه که ملاحظه می‌شود، در این بیانیه نه تنها حمله‌ای متوجه میرحسین موسوی نشده بلکه بیانیه هفدهم وی نیز به صراحت مورد تأیید این به اصطلاح روشنفکران خارج‌نشین قرار گرفته است. از سوی دیگر بر خلاف ادعای سایت آقازاده آشوبگر، در بیانیه هفدهم میرحسین موسوی هیچ اشاره‌ای به پایبندی به ولایت فقیه نشده و نامبرده صرفاً بر اجرای کامل قانون اساسی آن هم با شرط و شروطی که او برای برون‌رفت از بحران (بحرانی که در صورت وجود، خود وی یکی از عوامل و مسببین و مجرمان اصلی آن است) قرار داده، تأکید‌ کرده بود. مضافاً اینکه موسوی در بیانیه‌های قبلی خود برای خشنود کردن ضدانقلاب خارج کشور مداوماً بر این نکته تأکید‌ می‌کرد که قانون اساسی وحی منزل نیست و قابل تغییر است!

گفتنی است با توجه به واکنش شدید مردم مسلمان و انقلابی ایران به رفتارها و مواضع ساختارشکنانه موسوی – از جمله در حماسه باشکوه مردم در 9 دی - ماموریت تبیین دیدگاه‌های اصلی فرقه سبز به خارج کشور منتقل شده و براساس این تقسیم نقش، موسوی و همفکرانش مطالبات به اصطلاح حداقلی را در داخل مطرح و نمایندگان فرقه در خارج کشور – با ادبیات مختلف - مطالبات حداکثری و اصلی را تبیین و منتشر می‌کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top