تاریخ انتشار: 04 بهمن 1388 - 00:00:00
کد خبر: 5029

حکایتی قدیمی از رئیس جمهوری نادم

این مهره صهیونیست با حمایت از آشوبگرانی که در حوادث پس از انتخابات به خیابان آمده و به تحرکات ضدانقلابی پرداختند، گفت: این افراد از ناتوانی قدرت های بزرگ در اعمال تحریم علیه ایران ناراحتند و از اینکه تحریم موثری اعمال شود ناامید شده اند اما در مقابل حکومت اسلامی امیدوار و تقویت شده است. قدرت های بزرگ چون خطر ایران و تشکیل امپراتوری شیعی !؟ را درک نمی کنند، موفق به در پیش گرفتن اقدام موثر علیه ایران و توقف برنامه هسته ای آن نشده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازکیهان امروز  دوشنبه 5 بهمن 1388- شماره 19568، در بخش اخبار ویژه خود نوشت:

منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!

یک مستخدم صدای اسرائیل و سرویس جاسوسی موساد که با عناصر ضدانقلاب در داخل ایران مرتبط است می گوید مخالفان در ایران از اعمال تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی حمایت می کنند و خواستار تشدید این تحریم ها هستند.

منوشه امیر طی سخنانی در مرکز روابط همگانی تل آویو تاکید کرد: مخالفان امیدوارند تحریم های جدید و شدیدی علیه ایران از سوی جامعه جهانی وضع شود. این در حالی است که به عنوان مثال با وجود موضع آشکار آنجلا مرکل صدراعظم آلمان علیه جمهوری اسلامی، شرکت های آلمانی به تجارت با ایران در حجم بالا ادامه می دهند.

همکار سازمان جاسوسی و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این سخنرانی، به برنامه ریزی عوامل این رژیم برای ایجاد تنش در راهپیمایی باشکوه و ملی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: می توان انتظار داشت مخالفان در 11 فوریه (22 بهمن) به خیابان بیایند و به درگیری بپردازند. البته آنچه بیشتر محتمل است، سرکوب شدیدتر آنها از سوی پلیس و بسیج است.

منوشه امیر (منوچهر ساچمه چی) که پشت پرده برخی سایت های اینترنتی ضدانقلاب نظیر «بالاترین» قرار دارد، همچنین خواستار بمباران پایگاه های سپاه در کنار تاسیسات هسته ای شد و گفت: جامعه جهانی کورکورانه به دنبال یافتن راه حل سیاسی برای برنامه هسته ای ایران است در حالی که چاره کار در دادن اولتیماتوم نظامی و سپس حمله به تاسیسات هسته ای و پایگاه های سپاه است.

اشاره این همکار وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به مبادلات تجاری وسیع میان آلمان و ایران در حالی است که روزنامه آلمانی هندلز بلات دیروز در گزارشی تصریح کرد: شرکت های آلمانی مخالف تحریم ایران هستند و از اینکه دولت این کشور تحت فشار لابی های آمریکا و اسرائیل می باشند، به شدت خشمگین شده اند. آنتون بورنر رئیس فدراسیون فروش عمده و تجارت خارجه آلمان هشدار می دهد که آلمان می تواند در میان بازندگان سیاست تحریم علیه ایران باشد. اتاق بازرگانی و صنعت آلمان (DIHK) هم اعلام کرده تحریم علیه ایران می تواند به قیمت بیکار شدن 10 هزار آلمانی و تاثیر منفی بر اقتصاد آلمان تمام شود.

خاتمی: سال 76 اگر احتمال پیروزی می رفت نه نامزد می شدم و نه اصلاح طلبان حمایت می کردند

خاتمی گفت اگر می دانستم در انتخابات سال 76 رئیس جمهور می شوم، نامزدی را قبول نمی کردم و کسانی هم که به من پیشنهاد نامزدی دادند، شاید اصلا این پیشنهاد را نمی دادند.

«روح الله- ش» عضو شورای مرکزی ستاد ملی جوانان 88 (حامیان خاتمی و موسوی در انتخابات اخیر) با اشاره به ملاقات یک سال پیش با خاتمی، مطالب فوق را از قول وی نقل کرد. ستاد یاد شده چند ماه پیش منحل شد اما در جریان انتخابات در امر شبکه سازی برای اردوکشی خیابانی فعالیت داشت و شماری از اعضای آن در بازداشت به سر می برند.

روح الله- ش در سایت ضدانقلابی روزنت نوشت: یک سال پیش در چنین روزهایی پس از آن که خاتمی اعلام کرد یا من می آیم یا میرحسین، به دیدار خاتمی شتافتیم و بسیار گله کردیم... او در آن ملاقات گفت من همان سال 75 هم که از من خواسته شد در انتخابات شرکت کنم اگر می دانستم رئیس جمهور خواهم شد قبول نمی کردم. من به همراه دوستانم فقط می خواستیم شعارهایی از جمله جامعه مدنی و آزادی های سیاسی را زنده کنیم تا زمینه برای حضور چهره های دیگر در انتخابات بعدی فراهم شود. اگر کسی می دانست که کاندیدای ما قرار است پیروز شود شاید اصلا به من پیشنهاد نمی کردند چه رسد به اینکه من بپذیرم. برای همین کسی باید کاندیدا باشد که هم از لحاظ شخصیتی توانمند باشد هم از لحاظ سیاسی در برابر تهاجم ها آسیب پذیری کمتری داشته باشد. من فکر می کنم میرحسین در این شرایط بهترین گزینه است. مهم پس از انتخابات است. باید فردی باشد که در شنبه پس از انتخابات روحیه حمایت از خواسته های مردم را داشته باشد. می دانم که میرحسین مرد روز شنبه است.

سایت ضدانقلابی روزنت سپس کسانی چون موسوی و کروبی و خاتمی را تنها گزینه های موجود معرفی کرد و نوشت: «ایرانیان خارج نشین از خاتمی و کروبی و موسوی حمایت می کنند. می دانیم که گزینه ای دیگر برای جایگزینی این 3 رهبر اصلاحات نداریم یا حداقل تاکنون کسی پیدا نشده است، بگذریم از شومن های تلویزیونی و اینترنتی. پس ای کاش به جای موضع گیری علیه این 3 نفر به ویژه خاتمی، کمی جانب احساس را کنار بگذاریم. اگر زورمان به رقیب نمی رسد دلیلی ندارد که خودی را حذف کنیم. البته کار سیاسی بدون انتقاد مثل اسب سواری بدون زین است، پس از مدتی هم اسب آسیب می بیند و هم اسب سوار»!!

گفتنی است نقل قول یاد شده مربوط به یک سال پیش است که هنوز موسوی و کروبی با رادیکالیسم کور، ته مانده حیثیت و آبروی مدعیان اصلاحات را تبدیل به خاکستر نکرده و به دست باد نسپرده بودند وگرنه آخرین نامه نگاری های خاتمی با مقامات ارشد نظام و سخنان وی در محافل خصوصی مجمع روحانیون و... حاکی از ناراحتی شدید او از نتیجه تندروی ها و بازی آشکار موسوی در پروژه های ساختارشکنانه است. خاتمی در جلسات خصوصی ابراز داشته که عملکرد موسوی پس از انتخابات باعث بدگمانی شدید نظام و مردم به اصلاح طلبان و بسته شدن راه بازگشت به حاکمیت شده است.

چگونه اعتراض کند وقتی بخشی از پازل بهائیت است؟!

سکوت میرحسین موسوی در برابر هتاکی های ضددینی هسته اصلی حمایت از وی، برای طیف حامیان متدین او سؤال برانگیز شده است.

اکبر- گاف دن کیشوت فراری حلقه کیان و روزنامه های زنجیره ای، اخیرا در مصاحبه با شبکه بی بی سی انگلیس به انکار صریح امام زمان(عج) و عصمت ائمه علیهم السلام پرداخت. وی عضو تیم 5 نفره به سرپرستی بهاءالله مهاجرانی- وزیر ارشاد و سخنگوی دولت اصلاحات- است که خود را هسته اصلی و اتاق فکر جنبش سبز معرفی کرده اند بی آن که با مخالفت موسوی مواجه شوند.

با سپری شدن بیش از یک هفته از گستاخی اکبر- گاف و سکوت موسوی، سایت خبری «عصر ایران» که از سایت های اصلاح طلب و منتقد دولت به شمار می رود، به انتقاد از این سکوت پرداخت و نوشت: پافشاری و اصرار بر مواضع، هرگز به معنای آن نیست که موسوی درباره کسانی که با بلیت او سخن می گویند، نتواند یا نخواهد اعلام موضع کند. اخیرا اکبر گنجی در قالب عضو اتاق فکر جنبش سبز به دفاع از سبزها و موسوی می پردازد. البته تا این جای کار مشکلی نیست اما وقتی این بیان دیدگاهها باعث هزینه سازی برای شخص دیگر (موسوی) می شود انتظار این است که آن فرد اعلام موضع کند و نسبت خود با ماجرا را تبیین کند.

«عصر ایران» اضافه کرد: گنجی که روزگاری در دهه 60 خورشیدی شلوار لی پوشیدن جوانان، غیرت او را جریحه دار می کرد اینک در همان حال که مدعی حمایت از موسوی است مقدسات اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران را به طور واضح زیر سؤال می برد و به راحتی و وقاحت، حتی منکر وجود مقدس امام زمان(عج) می شود. این در حالی است که حتی کسانی که در تقیدات مذهبی خود چندان مستحکم نیستند، معتقد به وجود امام عصر(عج) هستند و احترام آن حضرت را پاس می دارند و به عنوان مثال، در برگزاری مراسم جشن و شادی هم ترجیح می دهند آن را با نیمه شعبان مقارن سازند. در چنین شرایط و جامعه ای، ناگهان فردی پیدا می شود و با استفاده از تریبون رسانه های خارجی، صریح و وقیح، باور عمومی جامعه را به بازی می گیرد و از انکار امامی سخن می گوید که دهها میلیون نفر در کشور به او ایمان و عشق دارند. گنجی مدعی حمایت از شخصی (موسوی) می شود که بیانیه آخرش را با سلام و ارادت نسبت به جد امام زمان(عج) یعنی وجود نازنین امام حسین(ع) آغاز می کند.

سایت مذکور با نگرانی نوشت: «نمی توان موضوع را به سادگی برگزار کرد و از کنار آن با بی اعتنایی گذشت. وانگهی سکوت در برابر این موضع گیری های ضد دینی باعث می شود رقبای سیاسی با صغری و کبراهای خاص خود چنین وانمود کنند که موسوی نیز مانند حامی اش گنجی، اعتقادی به مبانی شیعه ندارد. لذا طبیعی است که فردی مانند موسوی که به واسطه افاضات ضددینی یکی از مدعیان حمایتش در معرض آسیب قرار دارد، به موضع گیری شفاف بپردازد. البته سخنان گنجی به حدی موهن بوده که حتی اگر وی مدعی حمایت از میرحسین نیز نبود، باز انتظار می رفت که چنین اهانت هایی به ساحت پاک امام زمان(عج) محکوم شود و اکنون که چنین شخصی ادعای حمایت از جنبش سبز و موسوی را نیز دارد و خود را عضو اتاق فکر این جریان هم می داند، لزوم موضع گیری و تبیین مواضع نسبت به سخنان او دوچندان می شود. سکوت موسوی در قبال اهانت ها و کفرگویی های کسی که حتی منکر قرآن نیز شده و محکوم نکردن این رویکرد، آن هم در شرایط فعلی، می تواند متضمن هزینه های سیاسی سنگینی برای موسوی وحامیانش باشد، آن هم در جامعه ای که قریب به اتفاقش شیعیان دوازده امامی اند و حتی اهل سنت اش نیز به خاندان رسول خدا(ص) خالصانه و عاشقانه ارادت دارند.»

ضمن تقدیر از غیرت دینی گردانندگان سایت عصر ایران، باید این حقیقت را گوشزد کرد که حوادث پس از انتخابات، رقابت بین جناح های سیاسی نبود و حوادث 7 ماه اخیر نیز این واقعیت را به تدریج نمایان کرد اما توقع موضع گیری موسوی علیه کفریات و اراجیف یک عضو اتاق فکر جنبش سبز، توقع دور از واقعی است. چگونه می توان از موسوی انتظار داشت علیه اراجیف یک مهره مفلوک و دم دستی سازمان سیا موضع بگیرد در حالی که خود در بیانیه 17، حرمت شکنان روز عاشورا را «مردم خداجو» توصیف می کند؟! یا چه توقعی است وقتی می بینیم طی حوادث 7 ماه گذشته عناصر ضدانقلاب با استفاده از بسترسازی و حمایت موسوی، تصویر حضرت امام را به آتش می کشند، علیه اصل ولایت فقیه فحاشی می کنند، به دعوت وی در روزهای ملی مبارزه با استکبار و قدس، به نفع آمریکا و اسرائیل شعار می دهند و اسلام را از جمهوری اسلامی حذف می کنند اما حتی یک کلمه مخالفت و اعتراض هم از او نمی شنوند؟ خوش بینانه ترین علت این است که موسوی با اطلاع از بدبینی و انزجار قاطبه مردم، درصدد است ضدانقلاب را از دست ندهد اما تحلیل های دیگر حاکی از این است که وی در همان پروژه ای نقش ایفا می کند که گنجی و سروش و مهاجرانی و کدیور و... قطعات دیگر پازل آن هستند. بنابراین موسوی به هر دلیل اجازه و جرئت ندارد که به عملکرد و مواضع گستاخانه عناصر بهایی مسلک، ضد دین و ضد انقلاب اعتراض داشته باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top