تاریخ انتشار: 06 بهمن 1388 - 00:00:00
کد خبر: 5117

باشگاه پرسپولیس در شورای شهر تهران

جلسه شورای استیناف باشگاه پرسپولیس برای بررسی درخواست هوار ملامحمد جهت بررسی حکم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در دفتر حبیب کاشانی در ساختمان شورای شهر اسلامی شهر تهران برگزار شد که در نهایت با رای شورای استیناف باشگاه پرسپولیس،‌ 10 درصد از میزان آخرین جریمه هوار ملا محمد به صورت تعلیقی،‌ کسر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شبکه ایران، جلسه شورای استیناف باشگاه پرسپولیس امروز(سه شنبه) برای بررسی درخواست هوار ملا محمد مبنی بر تخفیف در حکم کمیته انضباطی این باشگاه تشکیل شد و پس از بحث و تبادل نظر اعضا،‌ رای این شورا اعلام شد.

در این جلسه که از ساعت 14 امروز و با حضور حبیب کاشانی،‌ محمود خوردبین، مسعود پیشوا،‌ محمد پنجعلی و نادر محمدخانی برگزار شد دبیر شورای استیناف،‌ گزارشی از تخلفات و رای کمیته انضباطی باشگاه را ارائه و اعضای شورای استیناف بر اساس آن و مجموع گزارش های رسیده، تبادل نظر و اعلام رای کردند.

بر اساس رای شورای استیناف باشگاه پرسپولیس،‌ جریمه 25 درصدی هوار ملا محمد به صورت تعلیقی به 15 درصد تقلیل یافت.

در رای شورای استیناف باشگاه پرسپولیس آمده است:« شورای استیناف باشگاه پرسپولیس با بررسی پرونده هوار ملا محمد و گزارش های موجود در خصوص وی،‌ این بازیکن را مستحق تخفیف می داند لذا کسر 25 در صد از مبلق کل قرارداد این بازیکن را به 15 درصد تقلبل می دهد اما با توجه به سوابق موجود در پرونده و اینکه این شورا هیچ گونه تضمینی به عدم تکرار تخلفات نامبرده ندارد لذا اعمال تخفیف در خصوص وی تا پایان فصل و مدت قرارداد این بازیکن، معلق می ماند. در صورت تکرار تخلف، 10 درصد تخفیف مذکور، ‌ملغی و در خصوص نامبرده اعمال خواهد شد. رای صادره، قطعی است.»

گفتنی است پیش از این نیز به دلیل غیبت طولانی مدت و غیر موجه در تعطیلات میان فصل، اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در امارات و بازی در برابر سپاهان اصفهان، 15 درصد از قرارداد این بازیکن کسر شده بود که در شورای استیناف به 10 درصد کاهش یافت.

نکته جالب توجه این جلسه این بود که جلسه شورای استیناف باشگاه پرسپولیس به جای ساختمان باشگاه در ساختمان شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد تا مشخص شود حبیب کاشانی به دلیل مشغله بسیار قادر نبوده برای بررسی درخواست هوار ملامحمد به باشگاه پرسپولیس برود از این رو با دعوت از اعضای شورای استیناف ترجیح داده در ساختمان شورای شهر تهران این جلسه را برگزار کند که با این شرایط با یک تیر دو نشان را هدف برود.

مطمئنا تشکیل جلسه شورای استیناف باشگاه پرسپولیس در ساختمان شورای شهر تهران با واکنش نمایندگان این شورا رو به رو خواهد شد چرا که پیش از این برخی از اعضا به کاشانی گوشزد کرده بودند که در ساختمان شورا مسائل مربوط به شورا را پیگیری کند نه امورات باشگاه پرسپولیس را!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top