تاریخ انتشار: 00 00 0000 - 00:00:00
کد خبر: 523

بیانیه «رجوی» برای تطهیر میرحسین منتشر شد

انتشار بیانیه سرکرده گروهک منافقین در انتقاد از سید محمد خاتمی و میرحسین موسوی بهانه ای بود تا رسانه های اصلاح طلب از طریق انتشار و مانور رسانه ای بر روی آن، با تمام توان در صدد تطهیر موسوی برآیند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روزنامه ایران، بر این اساس مسعود رجوی با انتشار بیانیه‌ای که اصلاح طلبان آنرا "حملاتی بی سابقه" به رهبران اصلاح طلب نامیدند، با متهم نمودن محمد خاتمی به "خیانت‌"، مدعی شده است که خاتمی به دلیل اعلام وفادارى مجدد به نظام مقدس با اعلام اینکه همواره عاشق و فرزندمخلص امام و نظام است، بار دیگر به حاکمیت مردم و آرمان شعله ور آزادى خنجر کشیده است.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که میرحسین موسوی در حالی از باطل کردن انتخابات کوتاه آمده که هنوز هم آن را نامشروع و پرتقلب مى‌داند.

اما این بیانیه در حالی منتشر شده است که در روزهایی که میرحسین موسوی حامیان خود را به تجمعات خیابانی دعوت می کرد مریم رجوی دیگر رهبر این گروهک تروریستی، حمایت خود را از تظاهرات خیابانی اعلام کرده بود.

این بیانیه که به نظر می‌رسد تنها فایده‌ آن مقابله با موجی است که چندی پیش در افکار عمومی کشور به خاطر وجود مرز مشترک بین مواضع موسوی و گروهک منافقین ایجاد شده بود، در حالی در روزهای "آرام" کشور منتشر شده است که رژیم صهیونیستی هم چندی پیش به گونه‎ای جالبی به یکباره موضع خود را در قبال میرحسین موسوی تغییر داد.

در حالی که مقامات رژیم صهیونیستی حمایت خود را از اجتماعات خیابانی طرفداران موسوی اعلام می‌کردند، به طوری که وزیر اطلاعات سابق این رژیم صراحتاً گفت که "موسوی و همسرش روح جدیدی به آزادی بخشیده اند"، اما به یکبار مواضع رژیم صهیونیستی از حمایت از موسوی به اعتراض به وی مبدل شد.

با این حساب انتظار می رود که سلطنت طلبان و فرزند شاه مخلوع هم که چندی پیش از میرحسین موسوی حمایت کرده بودند، در روزهای آینده بیانیه ای صادر کنند و در آن شدیداً به میرحسین موسوی حمله کنند.

حمایت سلطنت طلبان از میرحسین موسوی نه تنها در تصاویر منتشر شده از تجمعات ایرانیان مقیم خارج از کشور نمود پیدا کرد بلکه در مصاحبه ای که فرزند شاه مخلوع در گفت وگو با شکبه خبری سی. ان.ان ترک داشت نیز ابعاد تازه‎ای به خود گرفت.

رضا پهلوی در روزهای قبل گفته بود که راه او با مسیر میرحسین موسوی که پدرش را از تخت سلطنت پائین آوردند هم اکنون به یک تقاطع مشترک رسیده است و اگر مدافع یک دعوی مشترک با آنها باشد، به گذشته نگاه نخواهد کرد.

به نظر می رسد با وجود حجم زیاد حمایت های ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی از اقدامات قانون شکنانه میرحسین موسوی، تلاش رسانه های حامی وی برای پر رنگ کردن اظهار نظراتی همچون بیانیه رجوی تنها با هدف تطهیر چهره وی صورت گرفته است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top