تاریخ : 1348,پنجشنبه 11 دي07:00
کد خبر : 113603 - سرویس خبری : دریافت کتاب

بانک جامع جنت البقیع

خبرنامه دانشجویان ایران: بانك جامع جنت‌ البقيع، حاوی متن كامل بيش از 30 كتاب و مقاله به زبان‌های فارسی و عربی در زمينه تخريب حرم بقيع است كه در آستانه هشتم شوال 1434 هجری قمری در وبگاه مركز تحقيقات رايانه‌ای قائميه اصفهان منتشر شده است.

حركت شنيع وهابيت برای تخريب جنت البقيع، پاسخ به شبهات مطرح شده در اين زمينه، پيشنهادهايی جهت ساخت آن مكان مقدس، معرفی مدفونين در جنت البقيع، بزرگداشت چهار امام معصوم مدفون در جنت البقيع و اشعار از جمله موضوعات اين نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

نرم‌افزار بانك جامع جنت‌البقيع به صورت ديجيتال در پنج قالب نرم‌افزاری pdf ، java ،android ،Html و epub برای استفاده در رايانه‌ها، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت‌ها به صورت رايگان بر روی وب‌سايت مركز به نشانی www.ghaemiyeh.com قرار داده شده است.

عناوين اصلی كتاب شامل بقيع، غربت بقيع، يك قدم برای بقيع، فاجعه هشتم شوال پيامد دشمنی با غدير، تخريب و بازسازی بقيع به روايت اسناد، آثار اسلامی مكه و مدينه (بقيع و آثار تاريخی آن)، بقيع الغرقد فی دراسة شاملة؛ بقايا حضارة الإسلام كما رأيت، تاريخ حرم ائمه بقيع(ع) و آثار ديگر در مدينه منوره، گل بی‌خار: آسيب‌شناسی كتب اهدايی وهابيان در ايام حج، وهابيت بر سر دوراهی، خدا در آيين وهابيت، ابن تيميه، مؤسس افكار وهابيت‌ و مخالفت وهابيت با قرآن و سنت است.

برای مشاهده اينجا را كليك كنيد!