تاریخ : 1348,پنجشنبه 11 دي07:00
کد خبر : 12598 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

امضای میرحسین موسوی پای وقف دانشگاه آزاد یک روز پس از عاشورای 88

خبرنامه دانشجويان ايران: ماجراي فتنه 88 و فتنه گراني چون موسوي با دانشگاه آزاد و استفاده ابزاري و امكاناتي از اين دانشگاه و بده بستان هاي فتنه و دانشگاه آزاد بسيار پيج خورده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران»،‌ از آنجا كه رئييس واقعي دانشگاه آزاد -هاشمي- دستور داده بود، تمام امكانات دانشگاه را در  اختيار موسوي قرار دهند شواهد نشان از آن دارد وي براي دلجويي از موسوي هم كم  نگذاشته است.

نمونه واضح و مبرهن آن دفاعيات هاشمي در دوران فتنه از افرادي چون موسوي و كروبي بود كه سعي داشته تا آنها را در حالي كه از نظام توسط مردم دفع شده اند  همچنان در دايره حفظ كند.

اوج دفع و در واقع فتنه گري سران فتنه بي شك روز عاشوراي سال گذشته بود كه حاميان موسوي اوج حرمت شكني را در قبال دين نشان دادند اما شواه د نشان از دلجويي هاشمي از موسوي يك روز پس از عاشوراست.

دقيقا يك روز پس از حادثه عاشورا در 7 دي ماه 88 هاشمي براي دلجويي موسوي سند وقف دانشگاه آزاد را به امضا وي رساند.

در حالي كه جامعه در غم هتك حرمت روز عاشورا و بغض نسبت به هتاكان بود هاشمي با اين رفتار اوج سوءاستفاده گري خود را اثبات كرده است.

اين سند به امضاي اكبر هاشمي و جاسبي و حسن خميني هم رديف ميرحسين موسوي نيز رسيده است.

سئوال اينجاست كه در اوج فتنه گري ميرحسين موسوي و نيز دعواي وي و اعلام اين موضع از سوي وي كه آشوبگران را خداجو ناميد، چرا هاشمي از موسوي به اين گونه حمايت كرده و اموال عموم رابه نام فتنه گر خلق خدا و به امضاي وي وقف كرده است.

حمايت هاشمي از موسوي قبل از انتخابات با حضور خاندان وي در ستادهاي موسوي و نماز جمعه 26 تير نمونه واضح آن است كه هاشمي نقش دميدن در آتش و خاكستر ها را بر عهده داشت و در اين راه حتي براي دلگرمي موسوي سند وقف را به امضاي وي مي رساند.

نمونه ديگر آن بود كه روز چهارشنبه 2 تیر ماه به دعوت هاشمی رفسنجانی جلسه ی هیئت موسس دانشگاه آزاد در دفتر مجمع تشخیص مصلحت برگزار شد.در این جلسه به جز اعضای هیئت موسس میرحسین موسوی، محمد هاشمی و یاسر هاشمی نیز دعوت شده بودند.

اما نکته حائز اهمیت آن است که حجه الاسلام محسن قمی عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد در جلسه بنابر به تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص لغو حضور موسوی در هیئت موسس دانشگاه ازاد حضور وی را غیر قانونی دانسته است.جالب آن است که  هاشمی در حمایت از حضور از موسوی و در پاسخ به قمی گفته است:«شما نمی خواهد در این زمینه سختگیری کنید.»

اردیبهشت امسال در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیم گرفته شد که موسوی دیگر در هیئت موسس دانشگاه آزاد نباشد که تنها رأی مخالف به عدم حضور وی از طرف باجناق جاسبی یعنی عباسپور بود.