تاریخ : 1393,یکشنبه 08 تير17:04
کد خبر : 134022 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

هشدار در مورد پدیده تکراری افراط؛

فیلم:: جریانی که دیروز امیرکبیر را به آشوب کشید، سابقه توهین به «رییس جمهور» را هم دارد

دموکراسی و آزادی بدون هزینه به دست نمی‌‌آید و البته در هر فرصتی هم محقق نمی‌شود(!) زمان آن اکنون است و فردا بسیار دیر است باید برخاست و قداست‌های تصنعی(!) و مقدسات مردم‌فریب را ساقط کرد." این جملات در قالب مقاله‌ای با عنوان "هیچ کس مقدس نیست!"

خبرنامه دانشجویان ایران: روز گذشته و در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عده ای به طرفداری از «مجید توکلی»، به سرپرست منتصب وزیر علوم دولت روحانی توهین کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این افراد در حالیکه شعارهایی در حمایت از مجید توکلی سرمی دادند، درب ورودی ساختمان فارابی توسط تعدادی از دانشجویان شکسته شد. اتفاق دو سال پیش نیز افتاده بود و در دفتر ریاست نیز توسط این جریان شکسته شده بود. این افراد که بیش تر از دانشجویان فارغ التحصیل و ترم آخری دانشگاه هستند، نتوانستند دانشجویان را باخود همراه کنند.

جریانی که دیروز دانشگاه را به آشوب کشید و مراسم معارفه سرپرست وزارت علوم دولت یازدهم را به حاشیه کشید، پیش از این بارها دانشگاه امیرکبیر را به محل سوء استفاده رسانه های ضد انقلاب بدل کرده است.

مجید توکلی که بارها بهانه ی برای تجمعات سیاسی و تخریب در دانشگاه شده است، در سالهای حضورش در دانشگاه بارها و بارها به مقدسات دینی توهین کرده است.

در روزهای پرالتهاب 16 آذر 88 در میان اخبار مربوط به دانشگاه‌های تهران، خبر "فرار "یکی از اعضای انجمن منحله دانشگاه امیرکبیر با "لباس زنانه" افکار عمومی را به تعجب واداشت. مجید توکلی پس از آنکه نتوانست با سخنرانی ساختار شکنانه و اهانت آمیز خود بر تعداد تجمع کنندگان حامی میرحسین موسوی بیفزاید، اقدام به ترک محل نمود و با آرایش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد. او که همانند زنان محجبه، مانتو به تن کرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتی یک کیف زنانه را نیز برای محکم کاری به دوش انداخته بود، در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و توسط مامورین امنیتی دستگیر شد .این در حالی است که عکس وی در بسیاری از تجمعات ضدانقلاب به عنوان نماد "مقاومت جنبش دانشجویی" در میان تجمع کنندگان توزیع می‌شد.

چهار ترم با معدل زیر 10

مجید توکلی پیش از این نیز سابقه توهین به مسئولان نظام و حتی زندان را در کارنامه خود دارد. وی که متولد سال 1365 در شیراز است، در سال 83 و در رشته کشتیرانی وارد دانشگاه امیرکبیر شد اما به دلیل آنکه در چهار ترم پیاپی معدل درسی او زیر 10 بود، از این دانشگاه اخراج شد.

آتش زدن عکس رییس جمهور


دانلود

پس از اخراج از دانشگاه و در جریان حضور احمدی نژاد در دانشگاه امیرکبیر هم، از دانشجویانی بود که نقش مهمی در پروژه اهانت به رئیس جمهور ایفا کرد.

توهین بی شرمانه به پیامبر اکرم و ائمه اطهار

توکلی از جمله سردسته های اهانت کنندگان به مقدسات در نشریات دانشجویی بود. بانیان این نشریات حتی دیگر دانشجویان را دعوت به همراهی و ایجاد آشوب کرده بودند: "دموکراسی و آزادی بدون هزینه به دست نمی‌‌آید و البته در هر فرصتی هم محقق نمی‌شود(!) زمان آن اکنون است و فردا بسیار دیر است باید برخاست و قداست‌های تصنعی(!) و مقدسات مردم‌فریب را ساقط کرد." این جملات در قالب مقاله‌ای با عنوان "هیچ کس مقدس نیست!" برای فراهم کردن یک فضای اعتراض عمومی منتشر شده بودند. حمله به اهل بیت نیز دستمایه‌ای بود برای حمله به رهبریت نظام. در لا به لای مقالات جملاتی دیده می‌شد که هر انسان آزاده‌ای از بیان آن شرم می‌کرد. علی(ع) و محمد(ص) هم گناه کبیره می‌کردند: "علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم... علی یک انسان خطاپذیر و غیر معصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است." رئیس جمهور منتخب مردم فاشیست لقب گرفته بود و رهبر انقلاب دیکتاتور! -

 به نظر می رسد وزارت علوم دولت روحانی اگر مسیر برخوردهای قانونی با این دسته از افراد را در پیش نگیرد، این جریان افراطی که نقشه «عبور از روحانی» را از همان فردای انتخابات کلید زده اند، به وی و دولتش نیز توهین و بی احترامی کنند. چنانچه دیروز در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه امیر کبیر این اتفاق افتاد!


کد خبرنگار : 19