تاریخ : 1393,دوشنبه 24 شهريور18:24
کد خبر : 142193 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

قبولی محکوم امنیتی فتنه 88 در گزینش دانشگاه آزاد! +عکس

حکم دادگاه کیفری و تجدید نظر پیمان عارف اسکویی با وکالت آقای سید محمد فقیهی، به صراحت نشان می دهد که وی به اتهام نگهداری 11.85 گرم یعنی 11 و 85 صدم گرم حشیش به پرداخت 3 میلیون ریال جزای نقدی و تحمل 50 ضربه شلاق محکوم شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از محکومین امنیتی فعال در فتنه 88 که وابستگی نزدیکی به جریان ملی مذهبی ها دارد درگزینش ورودی دانشگاه آزاد بدون هیچ ممانعتی قبول شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیمان عارف از دانشجویان بازداشتی فتنه 88 بود که روز یکشنبه 17 مهرماه سال 90 آزاد شد و حالا وی در صفحه اجتماعی خود از قبولی در گزینش دانشگاه آزاد خبر می دهد.

ییمان عارف از محکومین امنیتی فعال در فتنه 88 که وابستگی نزدیکی به جریان ملی مذهبی ها دارد در یکی از شبکه های اجتماعی محفلی فتنه گران نوشت که در گزینش ورودی دانشگاه آزاد بدون هیچ ممانعتی قبول شده است . وی همچنین از انکه این روند جالب توجه در آزمون ورودی دانشگاه سراسری برایش اتفاق نیفتاده اظهار تعجب و شگفتی کرده است!

جالب اینکه سایر عناصر ضدنظام همچون احمد باطبی نیز این قبولی را به وی تبریک گفته اند.

پیمان عارف همان فردی است که با موضوع شلاق خوردنش در زندان جنجال بسیاری در رسانه های ضدنظام براه انداخته بود.

پس از آزادی این دانشجوی بازداشتی که از اعضای سازمان دانش آموختگان جبهه ملی ایران بود رسانه های غربی موضوع شلاق خوردن وی را در روزهای آخر زندان به جرم توهین به رئیس جمهور مطرح کردند و حتی اینقدر در رسانه های بین المللی به این دروغ دامن زدند تا خود احمدی نژاد هم مجبور شد در همایشی بگوید که راضی نیست کسی به خاطر او شلاق بخورد.

از سوی دیگر پیمان عارف در هر مصاحبه ای با توهین و افترا به نظام اسلامی از شلاق خوردن به جرم توهین از رئیس جمهور انتقاد کرد در حالی که اساسا به دلیل جرم دیگری دستگیر شده بود و حتی در جواب حرف های محمود احمدی نژاد نیز گفت : فقط می توانم بخندم . او حرف دیگری نگفته است.

این در حالی است که طبق اخبار واصله حکم دادگاه کیفری و تجدید نظر پیمان عارف اسکویی با وکالت آقای سید محمد فقیهی، به صراحت نشان می دهد که وی به اتهام نگهداری 11.85 گرم یعنی 11 و 85 صدم گرم حشیش به پرداخت 3 میلیون ریال جزای نقدی و تحمل 50 ضربه شلاق محکوم شده است. همچنین در بند دیگری از حکم  آمده است که وی به اتهام موضوع ماده 9 قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات دریافت ماهواره ای به پرداخت 3 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.


کد خبرنگار : 22