تاریخ : 1393,یکشنبه 14 دي12:26
کد خبر : 153033 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جزئیات اردوی انجمن اسلامی دانشگاه یزد

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، امسال هم مانند سال های گذشته اقدام به برگزاری بیست و یکمین دوره ی اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس با نام "کبوتر حرم" نموده است.

حمید منتظری مسئول اردوی دانشجویی کبوتر حرم، در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گفت: این اردو، هر ساله بعد از اتمام امتحانات پایان ترم دانشگاه یزد، به مدت 5 روز برگزار می شود و هر ساله، پذیرای 400 نفر زائر امام رضا علیه السّلام هستند. امسال نیز این اردو به عنایت امام رضا علیه السّلام و با همّت اعضای انجمن اسلامی برگزار می گردد که زمان حرکت 26 دی ماه و زمان بازگشت 30 دی ماه خواهد بود.

حمید منتظری در ادامه به بیان جزئیات برگزاری اردو پرداخت: ثبت نام مقدماتی از 18 آذرماه به مدت یک هفته از طریق سایت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد به آدرس www.isy.ir شروع گردید و به علت استقبال پرشور دانشجویان، مرحله ثبت نام مقدماتی به مدت 3 روز تمدید شد و در نهایت اسامی 1400 نفر در ثبت نام مقدماتی، ثبت گردید.

وی گفت: بعد از اتمام زمان ثبت نام مقدماتی، قرعه کشی انجام شد و اسامی برگزیدگان اصلی و ذخیره بر روی سایت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد درج گردید. ثبت نام اصلی برگزیدگان اصلی از طریق سایت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد از تاریخ 30 آذرماه لغایت 6 دی ماه ادامه داشت و بعد از اتمام زمان ثبت نام برگزیدگان اصلی، برگزیدگان ذخیره، از شنبه 6 دی ماه تا چهارشنبه 10 دی ماه، اقدام به ثبت نام اصلی نمودند.

منتظری گفت: برنامه های فرهنگی متنوعی نیز برنامه ریزی شده است که شامل: ویژه نامه، نشریه روزانه، کارگاه آموزشی، نمایشگاه کتاب و پوستر و دیوار نوشت برای فضاسازی محل اسکان زائران، در نظر گرفته شده است.


کد خبرنگار : 22