تاریخ : 1394,چهارشنبه 30 ارديبهشت17:42
کد خبر : 166913 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

رقص دسته جمعی دانشجویان در دانشگاه مازندران؛

بخش دوم این مراسم در خوابگاه دختران برگزار می‌شود! +فیلم

چندی است که خبرهایی مبنی بر برگزاری رقص و آواز در دانشگاه‌های مختلف از سراسر کشور به گوش می‌رسد که هر کدام به بهانه خاصی اعم از برگزاری جشن‌ها و مراسمات دانشگاهی که به طور اتفاقی همراه با چنین موضوعی شده‌اند جلوه کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: چندی است که خبرهایی مبنی بر برگزاری رقص و آواز در دانشگاه‌های مختلف از سراسر کشور به گوش می‌رسد که هر کدام به بهانه خاصی اعم از برگزاری جشن‌ها و مراسمات دانشگاهی که به طور اتفاقی همراه با چنین موضوعی شده‌اند جلوه کرده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این بار نیز در دانشگاه مازندران جشنی با محتوای پخش آهنگ و رقاصی تعدادی از دانشجویان در سالن ورزشی خوابگاه پسران برگزار شده است که فیلم آن را در ادامه می‌بینید.

دانلــــــــــود

همچنین قرار است که قسمت دوم این جشن در خوابگاه دختران دانشگاه مازندران برگزار شود.

یکی از دانشجویان دانشگاه مازندران در یادداشتی ارسالی به «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به بررسی چرایی به وجود آمدن چنین حوادثی در دانشگاه پرداخته است که در ادامه متن می‌خوانید:

پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، نه تنها دولت در راستای تقویت فرهنگ و ارزش ها قدم بر نداشت بلکه طی دو سال گذشته تمام تلاش خود را در جهت خلاف این دغدغه ها و ترویج اباحی گری خصوصا در دانشگاه ها صورت داده است.

از صدور بخشنامه برای برگزاری اردوی مختلط، برگزاری مراسم با موسیقی های تند، عدم برخورد با بی حجابی و منفعل ساختن حراست دانشگاه و همچنین برگزاری مراسم رقص در دانشگاه، همه و همه از جمله اقداماتی که دولت برای به انحراف کشیدن دانشگاه و ترویج اباحی گری انجام داده و خواهد داد.

این اقدامات در دانشگاه های استان مازندران نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی این استان، در سطح شدیدتری دنبال می شود و در آخرین مورد، جشن خوابگاه های دانشگاه مازندران که شب گذشته برگزار شد، و از قضا سرپرست روحانی دانشگاه نیز در آن حضور داشت، با صحنه های رقص و آهنگ های تند همراه بود.


کد خبرنگار : 17