تاریخ : 1394,چهارشنبه 29 مهر12:12
کد خبر : 182763 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آرایشگاه‌های زنانه مدل‌ساز، محرم پلمب شدند

خبرنامه دانشجویان ایران: نایب‌رئیس اول اتاق اصناف تهران: گشت بازرسی اتاق اصناف، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران با شناسایی تعدادی از واحدهای صنفی که اقدام به طراحی و مدل‌سازی برای بانوان در ایام محرم می‌کردند آنها را پلمب کردند.

به گزارش پایگاه خبری اتاق اصناف تهران، ابراهیم درستی، نایب رییس اول اتاق اصناف تهران با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی غیر مجاز آرایشگاه های زنانه در تهران گفت: واحد صنفی افرادی که بخواهند در این رابطه سودجویی کنند و با یک چنین کاری عفت عمومی را جریحه دار کنند، پلمب خواهندشد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی که با اتحادیه داشتیم تاکنون تعدادی از واحدهای متخلف طی روزهای گذشته پلمب شدند گفت: گشت بازرسی اتاق اصناف، پلیس نظارت بر اماکن عمومی واتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران با شناسایی تعدادی از واحدهای صنفی که اقدام به طراحی ومدل سازی برای بانوان در ایام محرم می کردند آنها را پلمب کردند که بیشتر آنها غیر مجاز بودند.

وی افزود: از همه خانواده‌ها تقاضا دارم فرزندان خودشان را کنترل کنند. درستی گفت: نیروی انتظامی به طور گسترده در سطح شهر گشت زنی خواهد داشت وهر واحد صنفی که فعال بوده و مرتکب تخلفی شود به طور جدی برخورد خواهند داشت.

وی در مورد تعطیلی آرایشگاه‌ها ی زنانه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی عنوان کرد: واحدهای صنفی آرایشگاه های زنانه طبق بخشنامه‌ای که ابلاغ شده است در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بسته خواهند بود.


کد خبرنگار : 20