تاریخ : 1394,دوشنبه 07 دي19:43
کد خبر : 188794 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

از سوی تشکل پیگیر تأسیس یک اتحادیه دانشجویی صورت گرفت؛

توهین به روحانیت و قیاس ملت با شعبون بی‌مخ ها در نشریه مدعی پیروی از امام(ره) +عکس

نشریه ای تحت عنوان «سرو» به صاحب امتیازی تشکل انجمن مدعی پیروی از خط امام(ره) دانشگاه زنجان در آخرین شماره خود ضمن طرح اهانت هایی به روحانیت و تحریف تاریخ معاصر کشور اقدام به تشبیه ملت ایران و حماسه 9 دی با کودتای 28 مرداد سال 32 توسط شعبون بی مخ ها کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: نشریه ای تحت عنوان «سرو» به صاحب امتیازی تشکل انجمن مدعی پیروی از خط امام(ره) دانشگاه زنجان در آخرین شماره خود ضمن طرح اهانت هایی به روحانیت و تحریف تاریخ معاصر کشور اقدام به تشبیه ملت ایران و حماسه 9 دی با کودتای 28 مرداد سال 32 توسط شعبون بی مخ ها کرده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نشریه «سرو» که به مدیرمسئولی «صالح فرهادی» و سردبیری «سمانه فضلی» در دانشگاه زنجان به عنوان نشریه ارگانی انجمن پیرو خط امام این دانشگاه منتشر می شود، در مطلبی تحت عنوان «صدا، دوربین، حرکت» به قلم «علیرضا زرگری» ضمن درج بخش هایی از بیانیه های «میرحسین موسوی» در جریان فتنه 88، انقلاب رنگی را چماقی بر سر جریان اصلاح طلب از سوی انحصار طلبان دانسته و آورده است: "به اعتراض هایی که در سال 88 در قالب حرکت اعتراضی بدون خشونت انجام می شد و در سکوت محض صدا و سیما به جریان حاکم با مشارکت میلیونی شکل می گرفت... به حکومت به ظاهر عادلانه اقتدارگرای مطلق به هیچ وجه به هیچ یک از افراد حتی به مدت چند دقیقه فرصت دفاع ندادند".

گفتنی است این نشریه در مطلبی هتاکانه تحت عنوان «از 28 امرداد تا 9 دی» به قلم «محمدرضا شفیع زاده» ضمن مقایسه کودتای 28 مرداد سال 32 با 9 دی ماه سال 88 آورده است: "28 امرداد سال 32 بی شک روزی فراموش نشدنی در تاریخ ملت ایران است... که زخمی عمیق بر ملت زده شد و سال ها بعد خشم مردم باز علم کرد... اما چقدر همه چیز آشناست... بصیرت و حصر چقدر تصاویرش آشناست، تظاهرات مردمی، کشتار ملت در خیابان ها، تخریب اموال عمومی به نام معترضین، خرابکار خواندن ها و اتهام زنی ها و حالا فتنه گری و بوی آشنای خون، در تاریخ این سرزمین از امرداد تا دی ماه، گویا فقط لباس گرگ و روباه تغییر کرده... امروز گویا در ردای دین و پیامبر از گور کهنه خود برانگیختند تا عربده مستانه خود را در دی ماه سردهند... اما از تاریخ درس نگرفتند که عاقبت کودتای 28 امرداد چه شد؟"

براساس گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این تشکل همچنین همزمان در بوردهای خود در سطح دانشگاه با انتشار تعدادی از تصاویرای از برخی کشته شدگان فتنه 88 در بالای آن آورده است: «به کدامین گناه کشته شده است؟»!

این تشکل رادیکال در حالی در سکوت تعجب آور مسئولان فرهنگی دانشگاه زنجان اقدام به انتشار نشریه و اقدامات عملی بر علیه جمهوریت مردم در حماسه 9 دی ماه کرده است که خبرها حاکیست، اعضای اصلی تشکل مذکور به همراه تعدادی دیگر از تشکل های هم خط خود مدتی است جهت کسب مجوز اتحادیه دانشجویی تحت عنوان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) فعالیت هایی را آغاز کرده اند.

توهین به روحانیت و قیاس ملت با شعبون بی‌مخ ها در نشریه مدعی پیروی از امام(ره) +عکس

توهین به روحانیت و قیاس ملت با شعبون بی‌مخ ها در نشریه مدعی پیروی از امام(ره) +عکس


کد خبرنگار : 23