تاریخ : 1394,پنجشنبه 01 بهمن20:37
کد خبر : 190948 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

امشب اختتامیه کنگره ملی 2000 شهید هنرمند

امشب اختتامیه کنگره ملی 2000 شهید هنرمند

خبرنامه دانشجویان ایران: مراسم اختتامیه کنگره کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید هنرمند امشب در تالار اندیشه حوزه هنری از ساعت 18 برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، مراسم اختتامیه کنگره کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید هنرمند امشب در تالار اندیشه حوزه هنری از ساعت 18 برگزار خواهد شد.

در این مراسم از 22 شهید هنرمند و خانواده‌هایشان تجلیل می‌شود. در کنگره تخصصی تئاتر شهدای هنرمند با عنوان ملکوتیان صحنه از 10 شهید هنرمند تجلیل صورت می‌گردد.

شهدای تقدیری کنگره تخصصی سرود و موسیقی 3 نفر، فیلم و سینما، شعر و ادبیات و هنرهای تجسمی نیز به ترتیب: 5 نفر، 4 نفر و 11 نفر قدردانی به عمل می‌آید.

علاوه، بر این در هر پنج کنگره تخصصی از تعدادی از هنرمندان معاصری که در زمینه شهدا و دفاع مقدس و شهدای هنرمند اثر خلق کرده اند مورد قدردانی قرار می‌‌گیرند.

کنگره سراسری ۲۰۰۰ شهید هنرمند، در پنج رشته هنری شامل: سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی و شعر و ادبیات اواخر دی‌ماه سال‌جاری توسط سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بسیج هنرمندان با مشارکت و تعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حوزه هنری، خانه هنرمندان ایران، مرکز بسیج سازمان صدا و سیما و بنیاد فرهنگی روایت به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار شد.

همچنین محمد حمیدی مقدم کارگردان و تهیه کننده تلویزیون مراسم اختتامیه اجلاسیه کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید هنرمند را کارگردانی می کند.