تاریخ : 1394,چهارشنبه 07 بهمن10:42
کد خبر : 191419 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

برگزاری دوره‌های فنی و حرفه ای دانشگاه شهید بهشتی

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری دوره‌های فنی و حرفه ای در این دانشگاه خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری دوره‌های فنی و حرفه ای در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر میراحمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز فنی وحرفه ای معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، در راستای ارتقاء صلاحیت های حرفه ای و توانمندسازی دانشجویان و کارمندان، متناسب با نیازهای بازار کار، دوره های آموزشی مهارتی را برگزار می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به نیازهای دانشجویان به کسب مهارت های متناسب با بازار کار که احتمال اشتغال آنها را افزایش می دهد، این معاونت تصمیم گرفت ، دوره های مهارت را با نظرسنجی از دانشجویان و اساتید دانشگاه با توافق حاصله با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برگزار نماید که تا کنون بیش از هزار دانشجو در این دوره ها شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه اظهار داشت: این معاونت پس از ارزیابی فعالیت ها از سوی اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران، مجوز تأسیس مرکز فنی و حرفه ای دانشگاه شهید بهشتی را دریافت کرده و فعالیت خود را در این قالب دنبال می کند.

دکتر میراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان برای ثبت نام دوره های آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 می توانند به آدرس farhangi.sbu.ac.ir مراجعه نمایند.