تاریخ : 1394,شنبه 17 بهمن14:56
کد خبر : 192305 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برنامه دانشگاه شهید بهشتی در ایام انتخابات

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برنامه این دانشگاه را با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشریح کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برنامه این دانشگاه را با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشریح کرد.

حجت الاسلام منصور میراحمدی در گفتگو با مهر در خصوص برنامه انتخاباتی دانشگاه شهید بهشتی با توجه به نزدیکی دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: سیاست دانشگاه شهید بهشتی در این زمینه مانند دوره‌های قبل است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات مذکور، زمینه مشارکت دانشجویان را به گونه‌ای فراهم خواهیم کرد که دانشجویان، هم بتوانند دیدگاه‌های خود را درچهارچوب نظام مطرح کرده و هم از کاندیداهای تایید شده جهت طرح دیدگاه و برنامه های خود در دانشگاه دعوت کنند.

معان دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی افزود: رویکرد دانشگاه این است که دانشجویان و دانشگاهیان بیشتر با افکار و برنامه‌های کاندیداها آشنا شوند و ما بیشتر نقش آگاهی بخشی را نسبت به دیدگاه‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشجویان یک قشر تاثیرگذار در جامعه هستند، می توانند افکار و برنامه های کاندیداهای مذکور را در جامعه منعکس کنند.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی دانشگاه برنامه خاصی را اجرا نمی‌کند، اما حمایت لازم را از تشکل و انجمن‌ها خواهد داشت تا برنامه های خود را اجرا کنند.

حجت الاسلام میراحمدی افزود: معاونت فرهنگی دانشگاه بیشتر، درخواست انجمن و تشکل‌ها را به هیات نظارت دانشگاه منعکس می کند، چون مرجع تصمیم گیری هیات نظارت دانشگاه است

وی ادامه داد: جلسات هیات نظارت به طور مرتب برگزار می شود و با توجه به ایام پیش رو از این هیات درخواست کرده‌ایم، هرهفته یک زمانی را به برنامه‌های این دوره اختصاص دهیم تا دچار مشکلات و دیرکرد برنامه نشویم.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی افزود: خوشبختانه هیات نظارت نیز با این پیشنهاد موافقت کرده و جلسات خود را هر هفته برگزار می‌کند، ارایه درخواست‌ها به این هیات شروع شده به عنوان مثال انجمن اسلامی دانشگاه، برنامه مفصلی دراین راستا ارایه کرده و هیات نظارت نیز بررسی و تصویب کرده تا در دهه فجر برگزار شود.