تاریخ : 1394,یکشنبه 25 بهمن19:32
کد خبر : 193020 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

گامی از جوانان ایرانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

یکی از محصولاتی که اخیراً توسط جوانان همین مرز و بوم و فارغ التحصیلان دانشگاهی چون دانشگاه علم و صنعت، شریف، بوعلی سینا و شهید بهشتی ایجاد شد شبکه اجتماعی ای است با عنوان "شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی".

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از محصولاتی که اخیراً توسط جوانان همین مرز و بوم و فارغ التحصیلان دانشگاهی چون دانشگاه علم و صنعت، شریف، بوعلی سینا و شهید بهشتی ایجاد شد شبکه اجتماعی ای است با عنوان "شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی".

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از محصولاتی که اخیراً توسط جوانان همین مرز و بوم و فارغ التحصیلان دانشگاهی چون دانشگاه علم و صنعت، شریف، بوعلی سینا و شهید بهشتی ایجاد شد شبکه اجتماعی ای است با عنوان "شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی". امروزه کارکرد شبکه های اجتماعی در دنیا صرفاً محدود به موضوعات سرگرم کننده نیست. شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی یک شبکه اجتماعی تخصصی فارسی است که امکان بهره برداری سودمند از شبکه های اجتماعی را برای کاربرانش فراهم نموده است. این شبکه بستری است برای اشتراک مهارت ها و تخصص کاربران فارسی ، تبادل تجربیات حرفه ای، امکان توسعه مهارت ها با مکانیزم های داخل شبکه و همچنین پایش و اندازه گیری بروز سطح بلوغ و رشد مهارت ها.

به گفته مؤسسان شبکه حرکت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بواسطه ایجاد اشتغال از طریق این شبکه و همچنین توسعه فرهنگ خود اشتغال زایی در بین کاربران از اهداف اصلی این شبکه اجتماعی است. آنها معتقدند برای ایجاد این شبکه ابتدا روی کاربر متمرکز شدیم. پرسیدیم اگر یک کاربر ایرانی بخواهد مهارت ها و کسب و کار خود را در فضای مجازی منتشر کند لازم است چه گامهایی را طی نماید. از ثبت و خرید دامین، طراحی وب سایت، ایجاد ویژگی های سفارشی برای معرفی خود، تبلیغ و بازاریابی، گزارشات و تحلیل وضعیت، امکان مدیریت مشتریان، امکان توسعه مهارت و از همه مهمتر حداقل چند میلیون تومان هزینه. لذا سعی کردیم همه این موارد بانضمام موارد منحصر بفرد دیگری را در قالب یک مجموعه جامع و بصورت تقریباً رایگان در اختیار کاربران قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این شبکه اجتماعی می توانید از طریق دامین (www.skillema.ir)  اقدام نمایید.


کد خبرنگار : 20