تاریخ : 1394,دوشنبه 03 اسفند19:47
کد خبر : 193602 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

به این سه نفر رای ندهید!

هشتاد و هشتمین شماره نشریه کاغذی خبرنامه دانشجویان ایران منتشر شد +دانلود

این شماره که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری منتشر شده است، به آخرین تحلیل ها در روزهای منتهی به هفتم اسفند می پردازد. "خار چشم انگلیس"، عنوان گزارش ویژه و یادداشتی از مهدی بلوکات تحت عنوان "لزوم عبور از چهارراه تردید انتخاباتی" از بخش های اصلی هشتاد و هشتمین شماره این نشریه است.

خبرنامه دانشجویان ایران: هشتاد و هشتمین شماره نشریه کاغذی خبرنامه دانشجویان ایران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این شماره که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری منتشر شده است، به آخرین تحلیل ها در روزهای منتهی به هفتم اسفند می پردازد.

"خار چشم انگلیس"، عنوان گزارش ویژه و یادداشتی از مهدی بلوکات تحت عنوان "لزوم عبور از چهارراه تردید انتخاباتی" از بخش های اصلی هشتاد و هشتمین شماره این نشریه است.

"تحقیر رئیس جمهور در منظومه خود مرکز پنداری هاشمی"؛ "منطق رأی به لیست واحد"؛ "رأی انگلیسی و پیش فرضها و فرمان احمقانه"؛ "یک دانشجو به کسی رای می ده که" و " چرا باید به فهرست ها اعتماد کرد و کدام فهرست ها؟"، از دیگر بخش های این شماره خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران است.

انتشار و پخش «خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران» با مجوز شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم در دانشگاه های سراسر کشور صورت می گیرد.

برای دریافت و توزیع در دانشگاه می‌توانید با ذکر مشخصات - نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه و شماره تماس- به رایانامه info@iusnews.ir پیام بفرستید.

همچنین می‌تواند فایل اصلی این نشریه را از اینجــــــــــا دانلود کنید.


کد خبرنگار : 16