تاریخ : 1395,یکشنبه 26 ارديبهشت21:59
کد خبر : 199804 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

وقتی زندگی یک جوان نابود می‌شود؛

انیمیشن:: پسران در تنهاییِ بُرجک به چه فکر می‌کنند؟

هفته اول اردیبهشت ماه جاری بود که معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح که در همایش سربازی شرکت کرده بود، پرده از واقعیتی بزرگ برداشت؛ مسئله ای که بلافاصله توسط نظام وظیفه تکذیب شد!؛ امیر سرتیپ محمدحسن باقری در این همایش ضمن اعتراف به بکارگیری جوانان در دستگاه های نظامی به دلیل پایین آمدن هزینه ها، می گوید: از نگاه اقتصاد مقاومتی نیز خدمت سربازی توانسته هزینه‌های این حوزه را کاهش دهد.

خبرنامه دانشجویان ایران: سربازی یکی از آن دسته مسائلی است که به نظر می‌رسد مسئولان نیروهای مسلح عزمی برای حل آن ندارند، و هر نظری که نقطه مقابل آن مطرح شود را با اظهاراتی «تند» پاسخ می دهند. (اینجــا و اینجــا)

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بدون شک مسئولان نظام وظیفه به مشکلات مشمولان و سربازان اشراف کامل دارند، اما اینکه هر از چند گاهی که انتقادات از وضعیت فعلی بالا میگیرد، در مصاحبه هایی عجیب از "موافقت ۸۰ درصدی خانواده ها" با این مدل سربازی می گویند، جای سوال دارد. و یا اینکه از هزینه دار نبودن سربازی برای خانواده گفته اند! (اینجــا)

البته هفته اول اردیبهشت ماه جاری بود که معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح که در همایش سربازی شرکت کرده بود، پرده از واقعیتی بزرگ برداشت؛ مسئله ای که بلافاصله توسط نظام وظیفه تکذیب شد!؛ امیر سرتیپ محمدحسن باقری در این همایش ضمن اعتراف به بکارگیری جوانان در دستگاه های نظامی به دلیل پایین آمدن هزینه ها، می گوید: از نگاه اقتصاد مقاومتی نیز خدمت سربازی توانسته هزینه‌های این حوزه را کاهش دهد.(اینجــا). البته این مقام مسئول در آن همایش هیچگاه پاسخ نداد که آیا تلف کردن دوسال وقت یک جوان - که بسیاری از آنها "متاهل" هستند- می تواند ادله درستی برای نشان دادن «اقتصاد مقاومتی» باشد؟

همین مسئائل باعث شده، در فضای مجازی کمپینی در «بهبود خدمت سربازی» تشکیل شود؛ این کمپین دومین انیمیشن خود را با عنوان "پسران در تنهاییِ برجک به چه فکر می‌کنند؟"، منتشر کرده است: (اولین قسمت این انیمیشن را از اینجــا مشاهده کنید)


دانلــود

 
 

کد خبرنگار : 16