تاریخ : 1395,چهارشنبه 05 خرداد16:04
کد خبر : 200581 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

وام 23 میلیونی به متاهلین دانشگاه علم و صنعت

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: در دانشگاه علم و صنعت خوابگاه متاهلی نداریم و به جای آن ۲۳ میلیون تومان وام به افراد متقاضی تعلق می‌گیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: جناب آقای حبیب الله اکبری معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت طی سخنانی اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت برای دانشجویان متاهل خوابگاه متاهلی ندارد و در عوض آن وام ۲۳ میلیونی برای این دانشجویان در نظر گرفته ایم، که ۱۶ میلیون آن از طرف دانشگاه و ۷٫۵ میلیون تومان آن از طرف صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می شود. وی در ادامه گفت تا کنون به همه ی متقاضیان وام پرداخت شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: در دانشگاه علم و صنعت خوابگاه متاهلی نداریم و به جای آن ۲۳ میلیون تومان وام به افراد متقاضی تعلق می‌گیرد.

حبیب الله اکبری معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران در خصوص خوابگاه های متاهلی اظهار داشت: خوابگاه متاهلی در دانشگاه علم و صنعت ایران وجود ندارد اما به افرادی که متقاضی خوابگاه متاهلی هستند، دانشگاه حدود ۱۶ میلیون تومان وام می دهد و صندوق رفاه دانشجویان هم که ۷٫۵ میلیون تومان وام می دهد که جمعاً ۲۳٫۵ میلیون تومان می شود.

وی افزود: شرایط باز پرداخت این وام همانند وام های دیگر است یعنی دانشجو باید تا پایان دوره تحصیلی خود آن را تسویه نماید.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران در خصوص آمار متقاضیان وام متاهلی بیان کرد: ۸۰ نفر برای وام متاهلی متقاضی داشتیم که به همه این افراد وام پرداخت شد و ۱۰ الی ۱۵ نفر دیگر هم در حال طی مراحل وام خودهستند که پس از گذراندن مراحل وام به آنها تعلق می‌گیرد.