تاریخ : 1395,یکشنبه 06 تير16:08
کد خبر : 203248 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

چگونه از خودروسازان شکایت کنیم؟

مصرف‌کنندگان در صورت هرگونه نارضایتی از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو براساس اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، میتوانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها مراجعه و شکایت کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مصرف‌کنندگان در صورت هرگونه نارضایتی از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو براساس اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، میتوانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها مراجعه و شکایت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر مصرف‌کننده از نتیجه رسیدگی در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت ناراضی باشد، می‌تواند به هیات حل اختلاف خودرویی که دبیرخانه آن در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانی قرار دارد، مراجعه و مجددا شکایت کند.

هیات حل اختلاف خودرویی موظف است ظرف 20 روز از تاریخ ثبت شکایت به موضوع رسیدگی و رای خود را صادر کند.