تاریخ : 1395,یکشنبه 21 شهريور23:48
کد خبر : 209782 - سرویس خبری : دریافت برنامه

با اپلیکیشن White Noise؛

مجموعه‌ای از صداهای آرامبخش +دانلود

White Noise اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که به کمک آن می توانید به مجموعه ای با کیفیت از صداهای طبیعت و آرامش بخش دسترسی داشته باشید.

خبرنامه دانشجویان ایران: White Noise اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که به کمک آن می توانید به مجموعه ای با کیفیت از صداهای طبیعت و آرامش بخش دسترسی داشته باشید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر از علاقه‌مندان به موسیقی باشید احتمالا به تاثیر فوق‌العاده‌ی موسیقی در آرامش ذهنی اذعان خواهید داشت. در یک تحقیق علمی و با بررسی امواج مغزی مشخص شده که گوش دادن به یک موسیقی راک، نه تنها ذهن را آرام نمی‌کند، بلکه فعالیت‌های مغزی و امواج آن را به شدت افزایش می‌دهد. در مقابل شخص مورد آزمایش بعد از دقایقی، به یک موسیقی آرام و هارمونیک گوش می‌دهد که این بار شاهد امواج آرام و نرمال ذهنی هستیم. برخلاف مبحث غم و شادی در موسیقی که مخالفان سرسختی برای نقض نظریه‌ی «گوش دادن به موسیقی شاد انسان را شاد، و گوش دادن به موسیقی غمگین انسان را محزون می‌کند» دارد، این بحث کاملا مورد پذیرش همه قرار گرفته است و علاقه‌مندان به موسیقی‌های راک و خشن نیز می‌دانند که از گوش دادن به این موسیقی‌ها، هرچیزی که نصیبشان شود، آرامش بخشی از آن نیست.

White Noise اپلیکیشنی استاندارد و هوشمند است که مجموعه‌ای از صداها و موسیقی‌های آرام‌بخش را که اصطلاحا به White Noise معروف شده‌اند در خود جمع‌آوری کرده تا اگر بنا بر هر دلیلی نیاز به آرام و خلوت شدن ذهن خود داشتید، بتوانید با گوش دادن به آن‌ها این امر را سرعت ببخشید.

White Noise از صداهای طبیعت استفاده می‌کند که این واقعیت را یادآوری می‌کند که هرآنچه انسان برای یک زندگی آرام لازم دارد، در طبیعت خدادادی وجود دارد. اگر به صدای طبیعت همچون صدای بارش باران در محیط‌های مختلف و‌...  علاقه دارید و دوست دارید این صداها را همیشه و همه جا در کنار خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را به هیچ وجه از دست ندهید. در بخش دیگر برنامه نیز می‌توانید این صداها را به طور همزمان پخش کنید و برای مثال با پخش همزمان صدای بارش باران و صدای آواز پرندگان یک فضای دلنشین و خاص را به وجود بیاورید.

White Noise در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که در نسخه‌ی پولی ویژگی‌هایی همچون نبود تبلیغات، امکان پخش صدا در پس زمینه و همچنین استفاده از صداهای موجود برای آلارم گوشی قابل دسترس خواهند بود. البته پیشنهاد می‌کنیم که از ویژگی آلارم برنامه استفاده نکنید چرا که تجربه نشان داده شنیدن صداهایی که به عنوان زنگ بیدار باش برای گوشی تنظیم می‌کنیم بعد از مدتی، باعث استرس و نگرانی خواهد شد از همین رو بهتر است صداهای آرامبخش این برنامه و همچنین هر صوت دیگری را که به آن علاقه دارید به عنوان زنگ بیدارباش، تماس و‌... قرار ندهید.

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی استور

کد خبرنگار : 15