تاریخ : 1395,یکشنبه 11 مهر21:14
کد خبر : 211627 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

تجمع چندین ساعته در مقابل سازمان نظام پزشکی؛

اعتراض دانشجویان به نامه جنجالی نظام پزشکی +تصاویر

تجمع اعتراضی چندین ساعته صنف ژنتیک پزشکی، در واکنش به نامه‌ی سازمان نظام پزشکی مبنی بر تعلیق اعطای شماره نظام پزشکی به متخصصین این رشته، امروز یازدهم مهرماه مقابل این سازمان صورت گرفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: تجمع اعتراضی صنف ژنتیک پزشکی، در واکنش به نامه‌ی سازمان نظام پزشکی مبنی بر تعلیق اعطای شماره نظام پزشکی به متخصصین این رشته، امروز یازدهم مهرماه مقابل این سازمان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هنوز زمان زیادی از آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها نگذشته است و در همین مدت کوتاه دانشجویان به بهانه‌های مختلف(صنفی، آموزشی و...) تجمعات اعتراضی را ترتیب داده اند.

در جدیدترین تجمع اعتراضی، امروز یازدهم مهرماه صنف ژنتیک پزشکی، در واکنش به نامه‌ی سازمان نظام پزشکی مبنی بر تعلیق اعطای شماره نظام پزشکی به متخصصین این رشته، مقابل این سازمان تجمع نمودند.

در این تجمع چندین ساعته که در داخل محوطه سازمان نظام پزشکی و خیابان شانزدهم امیرآباد انجام شد، دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون علوم پایه، اعتراض خود را نسبت به اقدام اخیر سازمان نظام پزشکی نشان دادند.

گزارش تصویری این تجمع در زیر آمده است:


کد خبرنگار : 20