تاریخ : 1395,چهارشنبه 26 آبان13:12
کد خبر : 216418 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

رئیس مرکز سنجش پزشکی؛

برگزاری آزمون تافل و GRE به صورت الکترونیکی

رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت الکترونیکی شدن آزمون های این مرکز را تشریح کردو گفت:زمانی که سایت مرکز آماده شود، آزمون های تافل و جی ار ای در مرکز سنجش به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت الکترونیکی شدن آزمون های این مرکز را تشریح کردو گفت:زمانی که سایت مرکز آماده شود، آزمون های تافل و جی ار ای در مرکز سنجش به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگارمهر درخصوص الکترونیکی برگزار شدن آزمون های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون ها می توانند به صورت الکترونیکی برگزار شوند، در حال حاضر در خارج از کشور آزمون های تافل و جی آر ای به صورت الکترونیکی برگزار می شود. 

وی ادامه داد: اکنون در پزشکی هم این کار شروع شده، دانشجوی پزشکی قبل از اینکه وارد دوره کاروزی یا انترنی شود، باید یک آزمون تحت عنوان آزمون پیش کارورزی را طی کند و اکنون به تدریج این آزمون‌های پیش کارورزی به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت ادامه داد: هر سه ماه یک بار این آزمون الکترونیکی برگزار می شود در حال حاضر سایت هفت دانشگاه این آزمون را به صورت الکترونیکی برگزار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نیز در حال آماده شدن است و زمانی که آماده شود، آزمون های  تافل و جی ار ای در مرکز سنجش به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.