تاریخ : 1395,شنبه 29 آبان16:17
کد خبر : 216698 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

از سوی واحد ایلام مستقر شد؛

راه‌اندازی موکب دانشگاه علمی کاربردی در مرز مهران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی ایلام گفت: این واحد دانشگاهی با همکاری استانداری ایلام اقدام به راه اندازی موکب در مسیر پیاده روی اربعین کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی ایلام گفت: این واحد دانشگاهی با همکاری استانداری ایلام اقدام به راه اندازی موکب در مسیر پیاده روی اربعین کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، همایون مرادنژادی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان ایلام با هدف خدمت رسانی و پذیرایی از زائران حسینی با همکاری استانداری ایلام، در شهر مهران ایستگاه صلواتی برپا کرده است.

وی افزود: در این ایستگاه صلواتی برای خدمت رسانی به زائران از تمام ظرفیت های دانشگاه جامع علمی کاربردی استفاده شده است و به نحوی برنامه ریزی شده که در این ایستگاه صلواتی در طول ایام اربعین به زائران خدمات ارائه می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی ‌کاربردی واحد استانی ایلام عنوان کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی مهران نیز در راستای خدمت رسانی به زائران، فضای مرکز را برای اسکان زائران و حیاط مرکز را برای پارکینگ در اختیار زائرین قرار داده است.

موکب دانشگاه علمی کاربردی