تاریخ : 1395,شنبه 13 آذر13:19
کد خبر : 218064 - سرویس خبری : اخبار آزمون پیام نور

ثبت نام در فراگیر ارشد پیام نور

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور (نوبت ۱۷) ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۳ آذرماه به پایان می رسد و تاکنون ۲۴ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور (نوبت ۱۷) ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۳ آذرماه به پایان می رسد و تاکنون ۲۴ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حسین توکلی گفت: داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: تا ۸ صبح امروز تعداد ۲۴ هزار و ۷۶۶ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی افزود: متقاضیان ثبت نام می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تایید مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط به این آزمون روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۵ بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از روز ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش تعداد ۳۳ هزار و ۸۶۲ نفر است.

وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۹۵ برگزار می شود و نتایج نهایی این آزمون در دهه دوم اسفندماه ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.