تاریخ : 1395,پنجشنبه 28 بهمن18:45
کد خبر : 227118 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

افشاگری صفارهرندی امشب در تلویزیون

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب در برنامه دست خط از رفت و آمد یک نفر میان تهران و قم برای تخریب رابطه دولت نهم با مراجع می گوید.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب در برنامه دست خط از رفت و آمد یک نفر میان تهران و قم برای تخریب رابطه دولت نهم با مراجع می گوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی برنامه دست خط، صفار هرندی  امشب در برنامه "دست خط "از رفت و آمد یک نفر میان تهران و قم برای تخریب رابطه دولت نهم با مراجع می گوید.

همچنین در این برنامه از معضلات فرهنگی و چرایی باقی ماندن آن، آثار رفتار مسئولان بر فضای فرهنگی کشور، معضلات خود در مسند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط شخصی و خانوادگی خود صحبت می کند.

در این برنامه سجاد صفار هرندی فرزند وی، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس درباره شخصیت و ویژگی های محمد حسین صفارهرندی سخن گفته اند.

علاوه بر این صفارهرندی ناگفته هایی را از استعفای خود در آخر دولت نهم و چگونگی حضور خود در روزنامه کیهان در سال ۷۲ و فضای سیاسی فعلی کشور بیان خواهد کرد.

دست خط به تهیه کنندگی، سردبیری و اجرای محمد حسین رنجبران هر هفته پنج شنبه شبها ساعت نوزده و جمعه ها نه صبح و یک و سی دقیقه بامداد یکشنبه از شبکه پنج سیما پخش می شود.