تاریخ : 1395,جمعه 29 بهمن00:47
کد خبر : 227145 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پنجشنبه سیاه در آمریکا

جمعی از فعالان مدنی آمریکا در اعتراض به فرمان اعمال محدودیت بر ورود مهاجران به این کشور روز پنجشنبه دست به اعتصاب می زنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از فعالان مدنی آمریکا در اعتراض به فرمان اعمال محدودیت بر ورود مهاجران به این کشور روز پنجشنبه دست به اعتصاب می زنند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از رویترز، جمعی از فعالان مدنی جامعه آمریکا از مردم این کشور خواسته اند تا در اعتراض به قانون مهاجرتی ترامپ، پنجشنبه از منازل خود بیرون نرفته و از این طریق اعتراض خود را به گوش ترامپ برسانند.

 جمعی از فعالان مدنی آمریکا در اعتراض به فرمان اعمال محدودیت بر ورود مهاجران به این کشور روز پنجشنبه دست به اعتصاب می زنند.

بر اساس این گزارش، این گروه از فعالان مدنی ضمن دعوت از مردم آمریکا برای شرکت در این اعتصاب سراسری، از آنها خواسته اند تا هیچکس روز پنجشنبه برای غذا خوردن، رفتن به مدرسه و دانشگاه و یا خرید از خانه خود بیرون نرفته و همگی در اعتراض به این فرمان ترامپ امروز را در منزل بمانند.

هنوز مشخص نیست چه تعداد از شهروندان آمریکا قرار است در این اعتصاب ملی شرکت کنند، اما به عنوان مثال بسیاری از رستوران داران این کشور از حضور رسمی خود در این اعتصاب خبر داده اند.

معترضین نام این اعتراض خود را «روز بدون مهاجرین» نام نهاده و معتقدند باید به ترامپ نشان داد که آمریکا بدون مهاجر یعنی چه.

در همین راستا بر روی یکی از پوسترهای طراحی شده توسط این دسته از فعالان مدنی نوشته شده است: آقای ترامپ، بدون ما و بودن کار و تلاش ما این کشور فلج خواهد شد.

گفتنی است بسیاری از بازیگران و ورزشکاران آمریکا نیز از طرفداران خود خواسته اند تا در این اعتصاب شرکت کنند.