تاریخ : 1395,جمعه 29 بهمن15:47
کد خبر : 227172 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تشکر پوتین از فرمانداران مستعفی

رئیس جمهور روسیه از فرمانداران مناطق مختلف روسیه که اخیرا استعفا داده اند تشکر کرد و گفت از تجربه آنان استفاده خواهیم کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس جمهور روسیه از فرمانداران مناطق مختلف روسیه که اخیرا استعفا داده اند تشکر کرد و گفت از تجربه آنان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر به نقل از ریانووستی، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گفت عوض شدن فرمانداران، یک مسئله طبیعی است و ما می توانیم از این فرماندارانی که از پست خود استعفا داده اند در جاهای دیگری استفاده کنیم.

رئیس جمهور روسیه در جمع خبرنگاران گفت: عوض شدن فرمانداران یک پروسه طبیعی است که همیشه وجود داشته و یک مسئله عادی است. و ما می توانیم از این افراد در پست های دیگری در کشور از آن ها استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: ما از این افراد تشکر می کنیم چرا که در دوران کاری آن ها، تغییرات مثبت و خوبی در مناطق تحت امر این افراد ایجاد شد و ما از تجربه کاری آن ها در آینده استفاده خواهیم کرد. و همینطور امید داریم که آن ها افرادی که پس از آن ها بر راس کار قرار می گیرند را مورد حمایت خود قرار دهند.

شایان ذکر است که از  فوریه، ۵ تن از فرمانداران مناطق مختلف روسیه از سمت خود کناره گیری کرده اند. این افراد فرمانداران مناطق کارل، پرمسکی، بوریاتی، نووگراد، و ریازانسکی بوده اند.


کد خبرنگار : 20