تاریخ : 1395,پنجشنبه 12 اسفند03:42
کد خبر : 228701 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جزئیات آتش‌سوزی در تئاتر شهر

سید جلال ملکی با بیان این که آتش‌نشانان به سرعت این آتش‌سوزی مختصر را خاموش و دود حاصل از آن را تخلیه کردند، خاطر نشان کرد: در این حادثه مورد مصدومیت نداشتیم و همچنین مجموعه تئاتر شهر امشب به علت مصادف بودن با شب شهادت حضرت زهرا(س) اجرایی نداشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه در مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در مجموعه تئاتر شهر درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 21:40 امشب آتش‌سوزی در مجموعه تئاتر شهر به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان 2 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک کارگاه واقع در طبقه منفی یکم ضلع جنوب شرقی تئاتر شهر بود که در آن کارهای ساخت و ساز و دکورسازی انجام می‌شد، که حین جوشکاری، ریختن مواد مذاب جوشکاری روی چند گونی باعث ایجاد حریق شده بود.

ملکی با بیان این که آتش‌نشانان به سرعت این آتش‌سوزی مختصر را خاموش و دود حاصل از آن را تخلیه کردند، خاطر نشان کرد: در این حادثه مورد مصدومیت نداشتیم و همچنین مجموعه تئاتر شهر امشب به علت مصادف بودن با شب شهادت حضرت زهرا(س) اجرایی نداشت. 

وی متذکر شد: بسیاری از سالن‌های نمایش وضعیت ایمنی مناسبی ندارند و باید در این زمینه بازنگری صورت گیرد، معمولا راه‌های خروج و سیم‌کشی‌های این ساختمان‌های قدیمی هستند، که سازمان آتش‌نشانی تهران آمادگی بازدید و همکاری با سازمان‌های مربوطه را در جهت برطرف کردن نقایص این ساختمان‌ها دارد.