تاریخ : 1395,یکشنبه 15 اسفند13:30
کد خبر : 228958 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اعلام حمایت دفتر تحکیم وحدت از سید میثم صفاییان

و با توجه بررسی ها علمی در مراکز مختلف دانشگاهی مهم ترین راه برای ورود قاچاق به کشور سامانه گمرکات کشور می باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: دفتر تحکیم وحدت طی نامه ای، حمایت خود را از سید میثم صفاییان، لیدر معترضان به ناعدالتی ها در صنف کامیون داران و معترضین به قاچاق کالا، اعلام کره و در گردهم‌آیی دادخواهانه امروز شرکت خواهد کرد.دفتر تحکیم وحدت در این نامه، از سایر تشکل ها و دانشجویان انقلابی دعوت کرده است تا آنها نیز به گردهم آیی شرکت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن کامل نامه به شرح زیر است:

بسم الرب المستضعفین
درموضوع قاچاق، بنده به مسئولین گفته‌ام که آقاجان! وقتی شما آن باند قاچاقچی را پیدا میکنید و آن جنس کلان قاچاق را که چند هزار تُن وزن آن است، وارد کشور میکنید، این جنس را جلوی چشم همه آتش بزنید؛ ضربه بزنید به قاچاقچی، به جنس دارای مشابه داخلی. خب معلوم است وقتی‌که جنس خارجی وارد شد -چه از مبادی ورودی قانونی مثل گمرک و امثال اینها، چه از مبادی قاچاق که متأسّفانه خیلی هم زیاد است- تولید داخلی میخوابد(مقام معظم رهبری)

یکی از مهم ترین راه ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و رشد و شکوفایی صنعتی ،بحث مبارزه با قاچاق می باشد.

و با توجه بررسی ها علمی در مراکز مختلف دانشگاهی مهم ترین راه برای ورود قاچاق به کشور سامانه گمرکات کشور می باشد.

برای کنترل این ورودی های قاچاق از سامانه ها گمرکی یکی از مهم ترین واولویت دار ترین محمل ها ،بحث سامانه حمل ونقل وترانژیت کشور می باشد. اگر در سامانه حمل ونقل کشور شفافیت کافی وجود داشته باشد به طور یکه بتوان مشخص کرد هر وسیله نقلیه در چه نوبتی چه باری را حمل میکند وسایر موضوعاتی که در بحث شفافیت وجود دارد ،می توان امید داشت که بحث قاچاق ریشه کن شود و ریشه این غده سرطانی نابود شود.

به همین منظور سید میثم صفاییان راننده عدالت خواه وانقلابی کشور حدود یک سال است که به طور جدی پیگیر مسئله عدم شفافیت در سامانه حمل ونقل کشور می باشد وتاکنون سفر های روشنگرانه بسیار زیادی را به دانشگاه های سراسر کشور داشته است .وبه دلیل مبارزه با ریشه فساد در سیستم حمل ونقل وترانزیت کشور مشقات زیادی را از جمله زندان رفتن تحمل کرده است..

در ادامه مسیر مبارزه برای به وجود امدن شفافیت در سیستم حمل ونقل وترانژیت کشور جلسه ای با حضور رانندگان عدالتخواه وانقلابی کشور و تشکل ها و سازمان های مردم نهاد از سراسر کشور برگزار می شود.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) ضمن حضور وحمایت همه جانبه از این اقدام انقلابی و مردمی از سایر اتحادیه های دانشجویی وتشکل های دغدغه مند دانشجویی در سراسر کشور دعوت میکند تا در این گردهمایی شرکت کنند.

زمان و مکان گرد هم آیی:

دوشنبه، ۹۵/۱۲/۱۶، ساعت ۱۹
تهران، پل کالج، جنب پاتوق کتاب، پلاک ۷۱۳، سالن کوثر.


کد خبرنگار : 16